Jesli dzieje sie to w niskich temperaturach, to przyczyna może byc taka: zanim plyn zrobi sie cieply, gaz w parowniku zanarza i potem jest go za duzo. Dlatego nierowno pracuje. Tym sie nie należy przejmowac, przelaczyc na kwile na bene.
Przyczyna smrodu gazu moze byc tez inna: rypniety/nieszczelny parownik lub przewody od gazu.
Po 130 tys. warto juz parownik przeczyscic, przynajmniej spuscic syfek takim otworem na dole. Wymien też filtr od gazu. Wszystko jest bananowo banalne, tylko trzeba potem sprawdzic szczelnosc/bezczelnosc. Robi sie to albo specjalistycznym przyrzadem na stacji diagnostycznej albo butelka z płynem do szyb. Psikasz nim na polaczenie i patrzysz, czy pojawiaja sie babelki... tak robia w zakladach gazowniczych.
W kwestii parownika: Jesli masz troche zdolnosci technicznych, poradzisz sobie bez problemu. Tylko przygladaj sie jak co bylo. I uwazaj na membrane, to dosc delikatna czesc. Jesli opis nie jest wystarczajacy, lub czujesz cie niepewnie, napisz a odpisze wiecej.