Autor Wątek: Problem (?) ze ssaniem i obroty  (Przeczytany 2957 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Problem (?) ze ssaniem i obroty
« dnia: Grudzień 12, 2007, 10:34:57 am »

Barto

  • Gość
Witam

Wymienilem gaznik, ze starym gaznikiem troche sie dlawil, w nowym na cieplym chodzi calkiem dobrze, czasami jest rozniaca moze ze 100, 200 obrotow na biegu jalowym podejrzewam, ze to elektrozawor? To pierwsza rzecz, a druga dotyczy ssania. Wyciagam je na maxa auto odpala, ale obroty ledwo dochodza do 1000 i silnik przerywa. Jesli tylko troche zmniejsze ssanie na poczatku to auto od razu gasnie. Potem jak sie troche nagrzeje jest lepiej. Zauwazylem ze na tym nowym gazniku auto troche gorzej odpala. Postalo 2 h nie chcial zapalic dopiero jak dodalem troche gazu to odpalil i chodzil rowno. Czy to moze byc kwestia regulacji? Dyszki sa raczej wporzadku, byl sprawdzany przed zalozeniem. Na cieplym silniku, po wylaczeniu rozrusznik robi pol obrotu i zaskakuje. Linka ssania jest ustawiona prawidlowo

Problem (?) ze ssaniem i obroty
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 12, 2007, 20:19:51 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
na pewno linka ssania jst w porządku?? bo jesli nie ona to tylko dysze, lub poziom paliwa
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Problem (?) ze ssaniem i obroty
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 12, 2007, 20:22:27 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
poziom paliwa w gazniku.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Problem (?) ze ssaniem i obroty
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 13, 2007, 11:24:18 am »

Barto

  • Gość
Czyli to ze przerywa na zimnym i sie dlawi to bedzie kwestia poziomu paliwa w gazniku? Ale na cieplym chyba tez by przerywal gdyby bylo cos nie tak z poziomem paliwa

Problem (?) ze ssaniem i obroty
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 14, 2007, 18:42:18 pm »

Offline Alien#174

  • Mój Polonez - jako JEDYNY od początku w PTK
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1211
  • Płeć: Mężczyzna
  • ***$karbnik PTK ***
    • PN CARO 1.6GLE MR'91
miałem podobny objaw po zakupie nowego gaźnika - przy max wyciągniętym ssaniu było oki - lekko się zmniejszyło - obroty zaraz leciały i gasł - winny był źle wyregulowany poziom paliwa w gaźniku
Minister Zdrowia ostrzega! Polonez uzależnia!
PN Caro - burgundowe cacuszko 92' ( Polina )

Problem (?) ze ssaniem i obroty
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 14, 2007, 19:28:14 pm »

bruns

  • Gość
Cytat: "jimo#1921"
poziom paliwa w gazniku.
Co poziom? Za wysoki czy za niski ? Może napisz jaki ma być albo jak ustawić albo sprawdzić prawidłowe ustawienie . W k u r.. mnie takie posty !

Problem (?) ze ssaniem i obroty
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 15, 2007, 09:01:48 am »

Barto

  • Gość
Powinienem raczej napisacv "nowym" gazniku. Oczywiscie nie jest fabrycznie nowy tylko uzywany ale nowo zalozony:) To male sprostowanie:) W takim razie sprawdze poziom paliwa bo dyszki raczej odpadaja z tego co pisaliscie wyzej. Co do tych roznic w obrotach to elektrozawor?
Pozdrawiam

Problem (?) ze ssaniem i obroty
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 15, 2007, 21:50:48 pm »

bruns

  • Gość
Cytat: "Barto"
Co do tych roznic w obrotach to elektrozawor?
Zdecydowanie nie . Elektrozawór odcina dopływ paliwa do dyszy wolnych obrotów po wyłączeniu zapłonu i nie posiada funkcji pośrednich takich jak dawkowanie ilości paliwa .
po prostu albo otwiera albo zamyka i nic więcej .

Problem (?) ze ssaniem i obroty
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 16, 2007, 17:15:40 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Cytat: "bruns"
Cytat: "jimo#1921"
poziom paliwa w gazniku.
Co poziom? Za wysoki czy za niski ? Może napisz jaki ma być albo jak ustawić albo sprawdzić prawidłowe ustawienie . W k u r.. mnie takie posty !

nic na to nie poradzę!! Bruns zamiast doprecyzować to odbiegłeś od tematu nic nie wnoszącym postem! Padło hasło/zagadnienie - poziom paliwa w gaźniku - normalny człowiek (jeśli nie umiałby sobie wyregulować) wiedziałby co dalej zrobić - szukać w książce, na forum metody regulacji! Bruns od tej pory będę śledził czy wszystkim tak podajesz informacje na tacy ;)
Niech ustawi na ~4/5mm
Morawski zaleca ~7 +/- 0,5mm
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Problem (?) ze ssaniem i obroty
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 18, 2007, 02:14:36 am »

lotoja

  • Gość
wyciągnijcie średnią  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen: , u mnie w ohv było 7-8 i jeździł ok nawet był ekonomiczny.

Problem (?) ze ssaniem i obroty
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 26, 2007, 12:15:08 pm »

1.5 GLE

  • Gość
To ja moze podlacze sie pod temat zeby nie zakladac nowego. Tez wymienilem gaznik na uzywany i mam podobny problem, tzn. odpalam auto chwile pochodzi na ssaniu tez przerywa jak wylacze ssanie obroty spadaja tak do 200-300 jesli wcisne pedal gazu to silnik sie dlawi i gasnie, jezeli zrobie to bardzo delikatnie to przerywa ale wchodzi na wyzsze obroty im wyzsze tym mniej sie dlawi. Kiedy silnik jest cieply obroty sa dobre i nie przerywa, ew. tylko wtedy gdy wcisne gwaltownie pedal do podlogi na chwile sie przydusza a potem obroty leca w gore. Czy tutaj rowniez bedzie kwestia regulacji poziomu paliwa? Czy moze np. regulacja mieszanki paliwa? Ogladalem plywak i wydaje sie byc wporzadku czy dyszki moga miec tutaj jakis wplyw? Mimo, ze na cieplym dziala dobrze?

Problem (?) ze ssaniem i obroty
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 26, 2007, 15:16:06 pm »

bruns

  • Gość
http://www.fsoptk.pl/forum/viewtopic.php?t=15148   Nie tak dawno był podobny wątek może tam koledzy znajdą jakąś odpowiedź na pytania .