Autor Wątek: Znowu za duzo powietrza i szarpanie  (Przeczytany 8954 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Znowu za duzo powietrza i szarpanie
« dnia: Styczeń 13, 2008, 00:11:56 am »

waldek_x

  • Gość
Witam znowu mam mały problem, a chodzi mi dokladniej o to, że mam zatkany wlot powietrza do filtra całkiem, a teraz kiedy wymieniłem sobie filtr na nowy to samochód nie reaguje na pedał gazu oczywiście na gazie. Na benzynie nie mam jak sprawdzić, bo chyba pompka do wymiany :) No i zmuszony byłem do założenia na razie z powrotem starego filtra powietrza. Czego to jest wina??

Re: Znowu za duzo powietrza i szarpanie
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 13, 2008, 11:19:14 am »

FSO maniak

  • Gość
Cytat: "waldek_x"
Witam znowu mam mały problem, a chodzi mi dokladniej o to, że mam zatkany wlot powietrza do filtra całkiem

Sam sobie odpowiedziales na pytanie. Moze lepiej odetkac wlot zimnego, a zatkac cieple z kolektora...

Znowu za duzo powietrza i szarpanie
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 13, 2008, 12:23:43 pm »

waldek_x

  • Gość
To już próbowałem. Wystarczy mała dziurka czy z ciepłego czy zimnego i od razu samochód mi gaśnie i nie reaguje na gaz :/

Znowu za duzo powietrza i szarpanie
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 13, 2008, 12:44:08 pm »

FSO maniak

  • Gość
Kiedy masz zatkany caly dolot, wytwarza się wieksze podcisnienie, ktore analogicznie ssie więcej gazu. Jezeli odetkasz to podcisnienie spadnie i bedzie zasysane powietrze kosztem gazu wiec co za tym idzie, trzeba wzbogacic mieszankę. Na początek sprawdz filtr gazu czy nie ejst zapchany, jakims syfem z butli. Rozumiem, ze odpalany jest na gazie, skoro pompka nie dziala, wiec zdiagnozowac membrany w parowniku...

Znowu za duzo powietrza i szarpanie
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 13, 2008, 12:57:48 pm »

waldek_x

  • Gość
No filtr gazu sprawdzany, mieszanka jest dobra, bo czy mu odkręcę czy przykręcę to nic nie daje. Zostają membrany w parowniku jeszcze. Możesz jeszcze napisać jak je najszybciej i najlepiej sprawdzić?? A no i druga sprawa jak zatykam gardziel miksera, i spowrotem zamknę pokrywę to w ogóle nie chce odpalić.

Znowu za duzo powietrza i szarpanie
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 13, 2008, 12:59:56 pm »

bruns

  • Gość
waldek  problemem u Ciebie jest nie za dużo powietrza tylko za mało gazu ! Problem jest po stronie zasilania LPG . Masz albo zatkany filterek gazu albo powalony parownik .

Znowu za duzo powietrza i szarpanie
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 13, 2008, 13:06:12 pm »

waldek_x

  • Gość
Przeczytaj post wyżej. Na pewno to nie wina że ma za mało gazu :) I o filterku też już napisałem. A i jeszcze jedno dlaczego jak sąsiad był Fordem u gazownik bo nie mial smochod mocy to mu kazał zatkać dolot powietrza i zrobić tylko małą dziurkę??

Znowu za duzo powietrza i szarpanie
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 13, 2008, 14:10:39 pm »

FSO maniak

  • Gość
Cytat: "waldek_x"
A i jeszcze jedno dlaczego jak sąsiad był Fordem u gazownik bo nie mial smochod mocy to mu kazał zatkać dolot powietrza i zrobić tylko małą dziurkę??
Żeby wytworzyc wieksze podcisnienie, aby mogl zasysac swobodnie gaz. Jezeli filterak i mieszanka jest ok, to zostają membrany. Jak je sprawdzic, nie wiem, ale samochód z wyrobionymi membranami ma tendencję do szarpania i dlawienia...

Znowu za duzo powietrza i szarpanie
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 13, 2008, 14:14:53 pm »

bruns

  • Gość
Sorki ! Jak pisałem posta to jeszcze Twojego nie było a ostatni był napisany przez FSO i nic nie było o filterku gazu . Skoro nadal uparcie  twierdzisz że u ciebie jest za dużo powietrza a nie za mało gazu to zatkaj wlot powietrza starą skarpetą albo majtkami i masz problem rozwiązany tylko nie załadaj zaraz nowego tematu że "dużo pali" albo że "silnik jest zamulony"
A to że twojemu sąsiadowi gazmen kazał zatkać filtr powietrza to znaczy tylko że   d u p a  nie fachowiec jak nie potrafi dobrać miksera i ustawić LPG . Taką partyzantką i prowizorką ratują się wszyscy partacze gdy kończy im się wiedza i umiejętności przy ustawieniu LPG . Jest to ostatnia deska ratunku aby zarobić pieniądze i pozbyć się klienta z warsztatu .

Znowu za duzo powietrza i szarpanie
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 13, 2008, 14:38:34 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Cytat: "bruns"
Sorki ! Jak pisałem posta to jeszcze Twojego nie było a ostatni był napisany przez FSO i nic nie było o filterku gazu . Skoro nadal uparcie  twierdzisz że u ciebie jest za dużo powietrza a nie za mało gazu to zatkaj wlot powietrza starą skarpetą albo majtkami i masz problem rozwiązany tylko nie załadaj zaraz nowego tematu że "dużo pali" albo że "silnik jest zamulony"
A to że twojemu sąsiadowi gazmen kazał zatkać filtr powietrza to znaczy tylko że   d u p a  nie fachowiec jak nie potrafi dobrać miksera i ustawić LPG . Taką partyzantką i prowizorką ratują się wszyscy partacze gdy kończy im się wiedza i umiejętności przy ustawieniu LPG . Jest to ostatnia deska ratunku aby zarobić pieniądze i pozbyć się klienta z warsztatu .


u mnie było to samo, dopiero regulacja na analizatorze po odetkaniu ukłądu dolotowego dała pozytywny rezultat w postaci zmniejszenia zużycia gazu i poprawienia dynamiki.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Znowu za duzo powietrza i szarpanie
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 13, 2008, 18:23:49 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6139
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Cytuj (zaznaczone)

 u gazownik bo nie mial smochod mocy to mu kazał zatkać dolot powietrza i zrobić tylko małą dziurkę??

Bo to partyzantka jest !

Tak sie nie robi !
jesli z zatkanym dolotem jeździ to znacyz że mieszanka jest zbyt uboga.. czyli za mało gazu dostaje..
Na analizator jedź ! 30zł kosztuje regulacja.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Znowu za duzo powietrza i szarpanie
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 13, 2008, 20:20:19 pm »

waldek_x

  • Gość
Cytat: "FSO maniak"
ale samochód z wyrobionymi membranami ma tendencję do szarpania i dlawienia...

No mój szarpie jak ma odetkane troche powietrza jak odetkam całkiem, to wogóle na gaz nie reaguje odpalam go a on gaśnie po chwili:/

Cytat: "bruns"
Skoro nadal uparcie twierdzisz że u ciebie jest za dużo powietrza a nie za mało gazu to zatkaj wlot powietrza starą skarpetą albo majtkami i masz problem rozwiązany tylko nie załadaj zaraz nowego tematu że "dużo pali" albo że "silnik jest zamulony"

Mam zatkany wlot całkiem i zimnego i ciepłego powietrza, bo jak tylko odetkam kawalek nawet wielkości palca to już szarpie a jak odtykam całkiem, to wtedy nawet bym nie ruszył. To że pali dużo to druga sprawa, a własnie kiedy jest zatkane to właśnie samochód nie jest wtedy zmulony tylko ma normalnego kopa. A kiedyś do tego jak w czasie jazdy częściowo odetkal się wlot zimnego powietrza, to od razu silnik stracił moc i zwiększyło się spalanie co najmniej o 4 litry.

StingerekMieszankę mam cały czas taką samą, bylo kiedyś dobrze, póxniej w lecie cos się zrobiło i musiałem przytkać trochę powietrze i zimne i ciepłe, niedługo po tym wymieniłem filtr powietrza i dalej było tak samo, a teraz nic nie grzebałem przy silniku i jak wkładam nowy filtr powietrza to samochód niema wolnych obrotów jest mułowaty, i ciężko odpala.

Znowu za duzo powietrza i szarpanie
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 13, 2008, 20:51:10 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6139
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Waldek_jedź do gazowników niech ci gaz ustawią. Samochod jest mułowaty z odetkanym dolotem bo dostaje malutko gazu a za duzo powietrza.
Ile razy mozna wałkować to samo ? Jedź do gazowników niech ci to zrobią..
Jak ci kiedyś strzeli w dolot to zobaczysz co się stanie jak będziesz miał pozatykane....

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Znowu za duzo powietrza i szarpanie
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 13, 2008, 21:12:53 pm »

waldek_x

  • Gość
Powiedzmy, że pojadę, bo mam znajomego, ale możesz powiedziec mi jedną rzecz?? Dlaczego do jakiegoś czasu było dobrze, a poxniej się tak zaczęlo robić?? Nikt nie przestawiał mi gazu.

Znowu za duzo powietrza i szarpanie
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 13, 2008, 21:29:40 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Cytat: "Stingerek"
Jak ci kiedyś strzeli w dolot to zobaczysz co się stanie jak będziesz miał pozatykane....

no co zrobi ? odetka dolot i samochod bedzie mulowaty i bedzie duzo palil :]

jak mozna jezdzic na zatkanym dolocie stara szmata ? przeciez jezeli to wogole jedzie ,to musi lapac powietrze wszystkimi mozliwymi bokami
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Znowu za duzo powietrza i szarpanie
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 07, 2008, 13:36:04 pm »

waldek_x

  • Gość
Odetkany dolot, i wyregulowany gaz samemu bez mechaników zobaczymy jak to wyjdzie czy samochód będzie palil normalnie czy będzie palil dalej dużo. Ważne że wszystkie doloty poodtykane i jedzie