Sa 3 czujniki temperatury:
a) czujnik temperatury płynu chłodzącego koło termostatu przekazujący informacje do wtrysku (złe wskazania mogą powodować powyższe objawy);
b) kolejny czujnik temperatury płynu chłodzącego koło termostatu przekazujący informacje jedynie do wskaźnika na tablicy rodzielczej (nic nie grozi uszkodzenie tego, oprócz niepoprawnych wskazac tamperatury);
c) czujnik temperatury powietrza w obudowie filtra powietrza przekazujący informacje do wtrysku (złe wskazania mogą powodować powyższe objawy).
U mnie szwankował ten ostatni
Tego się nie dało wychwycić na diagnostyce w ASO - po prostu czujnik losowo tylko przy zapalaniu za pierwszym razem pokazywał +80 stopni, mimo że tempaeraturra była wręcz minusowa. Potem jego wskazania były dobre. Usterka wyszła przy zapalaniu samochodu w polaczeniu z podlaczonym autem do komputera i od razu obsewacja parametrow pracy
Pozdrawiam.