Autor Wątek: nierowna praca silnika  (Przeczytany 3304 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

nierowna praca silnika
« dnia: Czerwiec 06, 2008, 21:43:55 pm »

Offline bisz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 342
    • http://marekd.chrobry.pl
coprawda to nie w moim fiacie, ale kolegi, problem taki ze silnik sie dlawi, zarowno wolnych jak szybkich obrotach. Jedyne co minimalnie poprawia sytuacje tak ze da sie jechać to ssanie. Analizujac zjawisko na sluch silnik gazowany z gaznika wydobywa przedziwne odglosy, taki furkot powietrza moznaby powiedziec,i nie non stop ale tak z przerwami ale dość regularnie...  i stalo się to nagle w srodku miasta. Iskry sprawdzone na wszystkich garach... Kolega wpadl dzis i zesmy rozebrali gaznik, poprawili co sie dalo, plywak na wiertło , przedmuchane wszystko pompką do roweru, ale nadal jest jak jest, co to może być ?

nierowna praca silnika
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 06, 2008, 22:42:31 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
a może zielony kabelek od modułu  :wink:
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

nierowna praca silnika
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 06, 2008, 23:16:31 pm »

Offline bisz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 342
    • http://marekd.chrobry.pl
mowa o elektrozaworze w gazniku ?

nierowna praca silnika
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 06, 2008, 23:35:50 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
nie o kabelku od modułu do cewki jeśli się nie mylę.

W ogóle to ja bym szukał problemu w elektryce, a nie w gaźniku.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

nierowna praca silnika
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 07, 2008, 00:43:17 am »

Offline MaciejFSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 281
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez 1.5LE '87 (2.0 DOHC)
Może lewe powietrze ssie, przez nieszczelności ośki przepustnic na przykład?
Kazde auto jest najlepsze na swiecie pod warunkiem ze jest to auto z FSO!!!!!!!!! ;-)
2.0 DOHC, Łada brake system! :)
LPR - liga punk rocka

nierowna praca silnika
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 07, 2008, 17:16:58 pm »

Meyron

  • Gość
Zdaje się,że między gażnikiem a filtrem powietrza z tyłu idzie taki cienki przewodzik z powietrzem coś ok.6-7mm średnicy.Masz go wogóle zamontowanego.U mnie kiedyś jeden 'fachowiec' zapomniał o tym i ciągle było slychać syk.

nierowna praca silnika
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 07, 2008, 17:34:18 pm »

Offline bisz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 342
    • http://marekd.chrobry.pl
wszystko jest zalozone, to nie jest syk, tylko taki furkot , i taki nie jednostajny ale bardziej impulsowy

nierowna praca silnika
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 07, 2008, 18:56:55 pm »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2651
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
jeżeli na benzynie, to przyczyną może być zbyt duże uchylenie przepustnicy drugiego przelotu. tworzy się podciśnienie w gadzieli i następuje zasysanie paliwa.
daje się regulować wolne obroty?
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

nierowna praca silnika
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 09, 2008, 14:29:03 pm »

Offline bisz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 342
    • http://marekd.chrobry.pl
Co dziwne, powodem okazaly sie swiece, wstawilismy moje ktore maja moze pol roku i jak reka odjal, z kolei moj fiat na jego swiecach to samo, wniosek oczywisty

nierowna praca silnika
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 11, 2008, 18:03:27 pm »

Meyron

  • Gość
Jeżeli już poruszyliśmy temat gażnika to mam zapytanko.Mój przeszedł regeneracje jakiś rok temu i właściwie sprawuje się dobrze jeżeli chodzi o samą jazdę na benzynie.Natomiast denerwuje mnie to,że czasem lekko falują obroty na jałowym,a innym razem silnik pracuje równiutko a wskazówka obrotmierza wskazuje wartość obrotów jak przyklejona.Od czego to zależy;od jakości benzyny,warunków atmosferycznych czy układu gwiad na niebie,bo na prawdę nie potrafię już wyczuć mojego gażnikowca.