Musisz mieć Fiatowską pompe i koło pasowe. Może być problem ze zmeiszneinem tego kola w 125. Do pompy pasują przewody od ZFa, w JKC są inne. PRzekładnie mają takie same podłączenie do przewodów, wieć neizależnie która wybierzesz musisz mieć przewód ZFowy (oczka z dwóch stron), lub taki dorobić (mi dorobili w zakładzie co robi osprzęt do cieżarówek).
Ciąć musisz przegrode, najwygodniej robi sie to od wewnątrz. Duzo ułatwia posiadanie wspornika lukasowskiego z pedałami, inaczej wspornik też trzeba ciąć. Nie jest to aż tak trudne jak niektorzy mówią, mi poszło gładko, ale cialem od kabiny, z zewnatrz nie ma szans. No i oczywiscie przydadza sie tarczki roznej wielkosci.
Koniecznie musisz mieć dolną część wału taką samą jaka była z przekładnią. Pasek do pompy do DOHC zamówisz w każdym sklepie, gates takie robi, nie mam na wierzchu numeru niestety, moze potem sie uda podać.