Da się wstawić gaźnik Poloneza, można też pomyśleć o gaźnikach mniej skomplikowanych, np: WEBER 32/36 DGAV - gaźnik zakładany zarówno w 2.0 jak i 1.6 GT. Dość prosta budowa, żywotny (mam w planach montaż takiego u siebie-leży umyty i sprawdzony). Mam gdzieś nawet wymiary dysz dla gaźnika z Poloneza, posadzonego w 2.0, w Capri.
.......... odkopałem:
"Dysze powietrzne 225 i 210, do tego większe paliwowe 115 i 120 zamiast.
Poziom paliwa ustaw na 6, aha i dysze pompki przyspieszającej 70.
Można również dać paliwowe 120 i 145 ale to już przy poważniejszych zmianach w motorze.. " (zaczerpnąłem z
www.capri.pl)
Człowiek, który to złożył na tych nastawach gaźnik od PN-a w swoim fordzie, bardzo sobie chwalił taki config.