Linka poszukam, ale teraz opis z pamięci. Bierzesz cewkę od elektronika (0,6 Ohm) moduł GL118 (APE i reszta na scalaku sie nie nadają!), zielony kabelek, jeden z konektorków łączysz przez rezystor 100k, 5 W (wartosći sprawdzę, gdzies sie wala po acie) z plusem zapłonu, drugi łączysz z przerywaczem. Z przerywacza wywalasz kondensator i zmniejszasz o połowe przerwe na stykach. Jak nie chodzi poprawnie, zamieniasz konektorki miejscami (biały z czarnym - nie wiem ktory ma isc do plusa ktory do przerywacza.
Możesz zrobić podobny patent na module uniwersalnym Unitra Gl100, ale on wymaga cewki od zapłonu klasycznego 2,5 - 4 Ohm (nie ma zabaepzieczenia prądowego), nie potrzebujesz wtedy rezystora. Podbno GL200 też sie nadaje i można dać cewkę od elektronika ale nie miałem w ręku. Gl100 były niedawno na allegro, nówki. Ciekawostka - jako wtyczka do niego pasuje wtyczka od starych polonezowskich zegarów 6-pinowa (nie podłączysz normalnych polonezowskich wtyczek od cewki i zielonego).
[ Dodano: 02 Lip 2009 13:04 ]Linka znaleziona ale nie działa już.
http://skoda3city.dobis.pl/?strona=warsztat&zakladka=silnik&id=18 Wszelkie opisy odnoszące sie do tej przeróbki nie zawierają schematu, za to czesto powtarza się takie (troch nie polsku, więc w sumie nie wiem o co chodzi) zdanie:
".Trzeba w module podciągnąc opornikiem 100 on styk G lub W do plusa,i ten styk na przerywacz. "
Więc może ja przedtem z pamięci źle napisałem.