Witaj matucha
Ja miałem taka przygodę, tez mi pękł zgięciu, w sklepie kupiłem nowy za 20 zloty, ale gwint był inny, nie mieli innego wiec oddałem. I za czołem gdybać...
Żeby się do niego dobrze dostać to należy odkręcić waz łączący filtr powietrza z przepustnica. Żeby go odkręcić potrzeba klucza 19, 17 i 14. 19 Odkręcasz od listwy wtryskowej, a 17 i 14 od stalowego przewodu paliwowego idącego od baku.
Ja uporałem się z nim tak obejrzałem go sobie dokładnie, prze ciołem go na pół wiozłem duży plaski śrubokręt wsadziłem tam gdzie zaczyna się zagnieciona blacha, oparłem o kowadełko i walnąłem młotkiem, ściągnąłem resztki węza z blaszko. Tak samo zrobiłem z 2 końcówka. Pozostała mi ten element który się nakręca i rurka na która nakłada się waz. Następnie pojechałem do sklepu kupiłem 15cm węza ciśnieniowego do paliwa chyba 6 albo 8 teraz już nie pamiętam i 2 obejmy 10mm. Założyłem to na rurki zakręciłem obejmy i przykręciłem tak spreparowany waz na miejsce. Przejechałem tak 1,5tys i nic nie cieknie. A jeśli nie masz jak tego na miejscu naprawić to po zapaleniu silnika wyciągaj bezpiecznik od pompy żeby nie pompowała i jak będziesz w Polsce to sobie na miejscu naprawisz.
Milej zabawy Mateusz :D
[ Dodano: 06 Maj 2008 19:53 ]A czy pasoje od innego to nalepiej go wykrec i pojedz do sklepu moze trafisz na kumatego sprzedawce i Cie pomoze
[ Dodano: 06 Maj 2008 20:28 ]a oto kilka fotek tego jak to u mnie wyglada

a ty sama nakretka z rurka


a tu podlaczone do listwy

a tu do przewodu paliwowego troche nie wyrazne:(
