Autor Wątek: abimex/gsi  (Przeczytany 2632 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

abimex/gsi
« dnia: Listopad 03, 2009, 20:36:18 pm »

pi3cka

  • Gość
A mianowicie co musiał bym zmienić w moim abi aby przejść na gsi i czy taka operacja w ogóle się opłaca czy lepiej po prostu kupić cały silnik

abimex/gsi
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 03, 2009, 20:39:59 pm »

Offline adamek9026

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 109
    • Passat b5 FL 05'
na pewno się da;] Ja będę wyciągał silnbik u siebie GSI i wstawiał dieselka;] a tego bede chciał sprzedać z przebiegiem 75tyś

Re: abimex/gsi
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 03, 2009, 20:40:34 pm »

Offline MichalSW

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 857
  • Płeć: Mężczyzna
Cytat: "pi3cka"
A mianowicie co musiał bym zmienić w moim abi aby przejść na gsi

Głowicę, wiązkę elektryczną silnika, dołożyć wtryskiwacze z listwą, inny sterownik silnika, sondę lambda, przepustnicę z TPS, krokowiec, obudowę termostatu z czujnikami temperatury, filtr powietrza wraz z obudową i rurą dolotową. To chyba tyle.
Pomóżmy Jackowi!

abimex/gsi
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 03, 2009, 20:44:10 pm »

pi3cka

  • Gość
adamek9026,  a na ile byś go cenił bo jak nie dużo to zapewne bym się zdecydował a do kosztów doskoczy jeszcze wysyłka

Re: abimex/gsi
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 03, 2009, 20:54:34 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3788
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Cytat: "MichalSW"
Cytat: "pi3cka"
A mianowicie co musiał bym zmienić w moim abi aby przejść na gsi

Głowicę, wiązkę elektryczną silnika, dołożyć wtryskiwacze z listwą, inny sterownik silnika, sondę lambda, przepustnicę z TPS, krokowiec, obudowę termostatu z czujnikami temperatury, filtr powietrza wraz z obudową i rurą dolotową. To chyba tyle.


Kolektor dolotowy. A po za tym w GSi jest hydroregulacja, dzięki której nie musimy co jakiś czas zwalać kolektora dolotowego co jest skomplikowaną i pracochłonną operacją.  :mrgreen:
No chyba, że właściciel lubi dłubać w aucie.  :wink:
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

abimex/gsi
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 03, 2009, 21:04:54 pm »

bodzik

  • Gość
i rzecz najważniejsza, pompę paliwa.
Btw na pewno masz silnik na abimexie a nie na boschu? Może masz hydrauliczne popychacze zaworów już w nim?

abimex/gsi
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 03, 2009, 21:09:49 pm »

pi3cka

  • Gość
bodzik, nie mam na bank abimexa i reczna regulacje  a zmiana glowicy dala by cos??

abimex/gsi
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 03, 2009, 21:43:00 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6139
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
głowice się chyba nie różnią.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

abimex/gsi
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 03, 2009, 22:05:33 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3788
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Różnią. Rozstaw szpilek jest inny, komora spalania się różni, gniazda zaworów i same zawory się różnią, sprężyny zaworowe się różnią. Dla wyciszenia silniki dołożono też podkładkę gumową pod podkładkę dolną właściwą.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

abimex/gsi
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 03, 2009, 22:16:13 pm »

skaner

  • Gość
ja mam w GSI zbiornik i pompę od GLI Bosch i wszystko działa jak należy :-)

abimex/gsi
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 03, 2009, 22:36:45 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3788
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
To w sumie dosyć dziwne, bo GSi ma pompę o ciśnieniu 3,5Bara, a Bosch 0,8...
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

abimex/gsi
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 03, 2009, 22:48:46 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6139
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
A ja znam poldka na gaxniku w którym chodzi pompka z abimexa... czary ?


Nie.. to coś nazywa się REGULATOR CIŚNIENIA.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Re: abimex/gsi
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 04, 2009, 08:27:50 am »

Offline MichalSW

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 857
  • Płeć: Mężczyzna
Cytat: "Multec"
No chyba, że właściciel lubi dłubać w aucie.  :wink:

Daj spokój z takim dłubaniem:P Żeby wyregulować zawory ściągać kolektor dolotowy-toż się można pochlastać. Znam ciekawsze rzeczy do robienia przy Polonezie niż co 10 tys km zwalanie kolektora.
pi3cka: jeśli już chcesz, to kup silnik w dobrym stanie i zmieniaj całość. Bo jak widzisz, nie wszystko jest takie proste.
Pomóżmy Jackowi!