Autor Wątek: Wałek rozrządu typu H - problem ohv GSI.  (Przeczytany 7663 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Walek, hydro szklanki....
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 04, 2009, 19:59:41 pm »

Padi

  • Gość
Cytat: "matucha#1931"
Jak dla forumowicza, to powinno dać radę za jakieś 230zł z przesyłką  8)

wstepnie zaklepuje dalsze info na PW

Walek, hydro szklanki....
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 04, 2009, 20:19:30 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6139
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Ja bym wywalił to GSI :) Wsadził Abimexa... NA GAŹNIKU ! :)

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Walek, hydro szklanki....
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 04, 2009, 20:21:53 pm »

Offline SeBa

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1049
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSOAK
    • Polonez 1.4 GTi 16V'97 i 2.0 GLI'95
    • http://www.fsoautoklub.pl
Cytat: "OZi1845"
Cytat: "matucha#1931"
Oryginalny wałek da się jeszcze załatwić ;)
masz takie dojscie? :P

niedawno jakas firma wystawiala na allegro
Cytat: Szymon
Rover ma jedną zasadniczą przewagę, jak po pijaku dasz w pizdę na zlocie na jakimś kretowisku to będziesz miał szacun, a z OHV cię wyśmieją, żeś wieśniak i biedak.

Auto Detailing-info PW

Walek, hydro szklanki....
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 04, 2009, 21:27:50 pm »

Padi

  • Gość
kupowalem na allegro taki walek niby orginal i cos nie halo z nim. nickAtrMot czy jakos tak

Walek, hydro szklanki....
« Odpowiedź #24 dnia: Listopad 04, 2009, 23:47:39 pm »

strowger

  • Gość
Cytat: "Stingerek"
Kolejny dowód na to że GSI to rozpadające się zombie a ostatnim udanym wytworem był Abimex.. Kurcze... szkoda, bo kolega ostatnio opchnął komppletny silnik GSI w dobrym stanie za 350zł...


Powyżej zostałem przywołany do tablicy... w tej chwili mam nalatane 305 tysięcy km, oryginalny wałek, jak cała reszta, wszystko śmiga jak fabryka przewidziała, w dodatku od zawsze na mineralnych olejach. Mój silnik to "osławione" tutaj GSI z 1999. I jedzie do przodu. Cuda jakieś ;).

Walek, hydro szklanki....
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 05, 2009, 05:12:38 am »

Offline mareks#1181

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1188
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GSI
A może gdzieś jeszcze regenerują wałki rozrządu z jednoczesnym utwardzaniem. Osobiście spotkałem się , że wytarło mi szklankę a nie krzywkę wałka. Ale to był gażnikowiec.Przyczyną  może być również to iż szklanki nie obracają się, czyli są zbyt ciasno spasowane lub jakiś syf  je blokuje.Poza tym podczas rozbierania powinno się szklanki umieszczać w tych samych miejscach co były.

Walek, hydro szklanki....
« Odpowiedź #26 dnia: Listopad 05, 2009, 14:23:53 pm »

strowger

  • Gość
Cytat: "SeBa"
Cytat: "OZi1845"
no cuda cuda, mnie sie walek wysypal przy ok110tys :twisted:
widocznie Wasze Polonezy byly skladane w poniedzialek  :roll:  :lol:


Podobno najlepsze są te ze środy.

Walek, hydro szklanki....
« Odpowiedź #27 dnia: Listopad 05, 2009, 14:49:54 pm »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2287
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
bzdury gadacie jak się ma rozsypać to się rozsypie z czasem każdemu poleci i w cuda nie wierze, mi się posypał przy 120 tys, Oziemu przy 110, padi też wymieniał, o innych nie wspomne co mają magiczne GSI ,   jednym słowem gówno które miało pojeździć tyle i do wymiany.
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

Walek, hydro szklanki....
« Odpowiedź #28 dnia: Listopad 05, 2009, 15:01:08 pm »

strowger

  • Gość
Cytat: "Mariusz#1926"
bzdury gadacie jak się ma rozsypać to się rozsypie z czasem każdemu poleci i w cuda nie wierze, mi się posypał przy 120 tys, Oziemu przy 110, padi też wymieniał, o innych nie wspomne co mają magiczne GSI ,   jednym słowem gówno które miało pojeździć tyle i do wymiany.


Może to ma jakiś związek z rocznikiem Poloneza GSI? Jedne padają szybko, drugie wcale? Bo na silnik GSI naprawdę narzekać nie mogę, żwawy, chodzi równo, nic nie stuka i puka, nie zużywa oleju. Zero problemów już od 10 lat.

Walek, hydro szklanki....
« Odpowiedź #29 dnia: Listopad 06, 2009, 13:57:00 pm »

Padi

  • Gość
A więc krzykwa się wy....ła na 4 wydechowym. Mam już używany wałek wyjęty z innego silnika w ponidziałek wkładamy

Walek, hydro szklanki....
« Odpowiedź #30 dnia: Listopad 06, 2009, 14:53:28 pm »

Offline mareks#1181

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1188
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GSI
Jak będziesz składał to dobrze wszystko obglądnij,czyli sprawdż czy szklanka ładnie i bez oporów wchodzi w swoje gniazdo i może się obracać .I przede wszystkim sprawdż jej stopkę, czyli miejsce styku z krzywką wałka. Ma być ładna i idealnie równa powierzchnia, jak sa nierówności to można spróbować to wyrównać papierem , najpierw 120 póżniej 400., ale trzeba to robić na równej powierzchni i na mokro.

Walek, hydro szklanki....
« Odpowiedź #31 dnia: Listopad 06, 2009, 15:01:16 pm »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2287
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
widzisz Padi przyczynę podałem ci zaraz po tym jak przyjechałeś i jeszcze wcześniej zanim to zrobiłeś:)
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

Walek, hydro szklanki....
« Odpowiedź #32 dnia: Listopad 06, 2009, 16:48:58 pm »

Padi

  • Gość
Wałki rozrządu mam 4szt. ale według mnie tylko 2 są oki. jutro jade do mechanika to sobie któryś wybierze

Walek, hydro szklanki....
« Odpowiedź #33 dnia: Listopad 06, 2009, 17:53:06 pm »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2287
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
przede wszystkim taki na którym jest najmniejsza różnica wysokości krzywki względem siebie i oryginału, widać na pierwszy rzut oka jak są wyślizgane tory na krzywce to do wywalenia, a i czy twój wałek miał te 3 kreski w poziomie o które pytałem symbol niby uziemienia w elektryce?
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

Walek, hydro szklanki....
« Odpowiedź #34 dnia: Listopad 06, 2009, 17:59:28 pm »

Offline SeBa

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1049
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSOAK
    • Polonez 1.4 GTi 16V'97 i 2.0 GLI'95
    • http://www.fsoautoklub.pl
Cytat: "strowger"
Cytat: "Mariusz#1926"
bzdury gadacie jak się ma rozsypać to się rozsypie z czasem każdemu poleci i w cuda nie wierze, mi się posypał przy 120 tys, Oziemu przy 110, padi też wymieniał, o innych nie wspomne co mają magiczne GSI ,   jednym słowem gówno które miało pojeździć tyle i do wymiany.


Może to ma jakiś związek z rocznikiem Poloneza GSI? Jedne padają szybko, drugie wcale? Bo na silnik GSI naprawdę narzekać nie mogę, żwawy, chodzi równo, nic nie stuka i puka, nie zużywa oleju. Zero problemów już od 10 lat.
rowniez jestem tego zdania,mozliwe ze dostalismy lepsza partie ,wszystko w tej fabryce bylo mozliwe
Cytat: Szymon
Rover ma jedną zasadniczą przewagę, jak po pijaku dasz w pizdę na zlocie na jakimś kretowisku to będziesz miał szacun, a z OHV cię wyśmieją, żeś wieśniak i biedak.

Auto Detailing-info PW

Walek, hydro szklanki....
« Odpowiedź #35 dnia: Listopad 06, 2009, 20:15:34 pm »

Padi

  • Gość
Cytat: "Mariusz#1926"
przede wszystkim taki na którym jest najmniejsza różnica wysokości krzywki względem siebie i oryginału, widać na pierwszy rzut oka jak są wyślizgane tory na krzywce to do wywalenia, a i czy twój wałek miał te 3 kreski w poziomie o które pytałem symbol niby uziemienia w elektryce?


Wiesz co, jak jutro będę u mechanika to sprawdze dokładniej, dzsiaj tylko pobierznie obejrzałem wyjechaną jedną jedną krzywkę. Porobię fotki tego wałka to sami ocenicie.

Walek, hydro szklanki....
« Odpowiedź #36 dnia: Listopad 06, 2009, 20:41:28 pm »

200sx

  • Gość
Mariusz#1926, widziałeś jak ja jezdziłem? i najezdziłem tak 20tys. , silnik miał 130tys jak go sprzedawałem,nie oszczędzałem go, jezdził (niestety) na lotosie,był zagazowany, a czy cos mu sie działo? nic... był niezmiernie katowany a dawał rade,dymka nie puścił,pomijam fakt ze 3 razy je zagotowałem/przegrzałem (auto miało dwóch kierowców,mnie i ojca,ojciec zakładał zasłonke na chłodnice,a ja latając po parkingu nie wiedziałem o niej...) uszczelka pod głowicą robiona NIE była.

wiec nie zgodze sie ze GSI to gówno,OHV tez moze byc wytrwałe!