Autor Wątek: płukanie silnika - pytanie teoretyczno - praktyczne  (Przeczytany 7406 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

płukanie silnika - pytanie teoretyczno - praktyczne
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 01, 2009, 19:36:31 pm »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2199
tylko jak już się wyjmie pompę i to warto sprawdzić jak wyglądają panewki ewentualnie je wymienić . np środkową główną :)

płukanie silnika - pytanie teoretyczno - praktyczne
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 01, 2009, 20:10:04 pm »

Offline radosław91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 551
  • Płeć: Mężczyzna
  • Aktualnie posiadany: PN caro+ '99 1.6 GLi
ale do wymiany panewek trzeba wyjac silnik
Powered by Lpg.

płukanie silnika - pytanie teoretyczno - praktyczne
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 01, 2009, 20:17:13 pm »

Offline OZi1845

  • MG
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1171
  • Płeć: Mężczyzna
    • Volvo S80 2.4 20V :P
wcale nie trzeba
Był: Polonez Caro Plus 1.4GTi [109KM]
Było: BMW 318TDS Touring
Jest: Volvo i DL650

płukanie silnika - pytanie teoretyczno - praktyczne
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 01, 2009, 20:31:28 pm »

Fistasz

  • Gość
glownych czy korbowych? Korbowe da radea glowne trzeba wytastac wal.
Cytat: "BARTEK#1925"
Jasne, wystarczy odkręcić poduszki od belki i silnik podciągnąć do góry np: żurawikiem

Przy OHC tez to dziala?

płukanie silnika - pytanie teoretyczno - praktyczne
« Odpowiedź #24 dnia: Listopad 01, 2009, 21:10:07 pm »

Tomek_

  • Gość
:shock:

płukanie silnika - pytanie teoretyczno - praktyczne
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 02, 2009, 10:07:02 am »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Cytat: "Fistasz"
glownych czy korbowych? Korbowe da radea glowne trzeba wytastac wal.
Cytat: "BARTEK#1925"
Jasne, wystarczy odkręcić poduszki od belki i silnik podciągnąć do góry np: żurawikiem

Przy OHC tez to dziala?


Fistasz da się, tylko trzeba dodatkowo skrzynie od poduszki odkręcić :wink:

[ Dodano: 2009-11-02, 10:07 ]
Choć ja osobiście wolę wyjąć cały motor, jest wtedy o wiele wygodniej, a nie trwa to, przy użyciu żurawika, specjalnie długo :)
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

płukanie silnika - pytanie teoretyczno - praktyczne
« Odpowiedź #26 dnia: Listopad 02, 2009, 17:06:23 pm »

Fistasz

  • Gość
racja, wyjme caly bo jeszcze glowica do roboty jest. Bedzie przynajmniej wszystko na wierzchu.