Mr.D, urzeknie Cię moja historia :D
Mniej więcej w tym samym czasie co Ty kupiłem sobie prawie identyczne radio, jakoś tak latem po raz pierwszy wp13liło mi cały prąd z akumulatora po tym jak na kilka dni (dokładnie sześć) odstawiłem auto. Od początku podejrzewałem radio, bo jako ostatnie było zakładane a wcześniej problem nie występował. Miesiąc temu znów nie jeździłem przez trzy dni, od razu jak wsiadłem to zobaczyłem że aku słaby (mam na stałe woltomierz podłączony), na szczęście tym razem przynajmniej udało się odpalić
Na początku listopada podjechałem na warsztat, zmierzony pobór prądu na postoju 0,15A winowajca - wiadomo. No to ja do serwisu alpina (horn na Kurantów w W-wie). W serwisie powiedzieli że tak ma być "technologia idzie do przodu, bierze dużo prądu bo ma zaawansowane funkcje". I że jedyny sposób to podłączyć pod stacyjkę, tzn. kabelek do podtrzymania pamięci na stałe do aku, a zasilanie radia pod tzw.ACC (pierwsza pozycja przekręcenia kluczyka, kontrolki nie palą się).
Ja mam zamiar zostawić podpięte na stałe tak jak jest, ale na kabel zasilający dać knefelek który będę wyłączał jak zostawiam auto na noc i tyle.
Szkoda że się nie pucowałeś o co chodzi jak pisałeś na forum że wysyłasz radio do serwisu, od razu bym Ci powiedział co i jak.
A na razie wywaliłem bezpiecznik, muzy nie ma jest sen spokojny bo przynajmniej mam pewność że rano mi zachechła :wink: