Autor Wątek: pompa oleju  (Przeczytany 14590 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

pompa oleju
« Odpowiedź #40 dnia: Listopad 30, 2009, 14:41:55 pm »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2651
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
u mnie też gwiżdże po uruchomieniu. mam manometr widzę jakie ciśnienie jest więc się tym gwizdem nie przejmuję. zimny olej po uruchomieniu 4kg/cm,  rozgrzany na biegu jałowym 1,2 kg/cm. 4000 tys obr/min. silnik gorący- 5 kg/cm i tak jest cały już czas.
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

pompa oleju
« Odpowiedź #41 dnia: Listopad 30, 2009, 17:07:56 pm »

Offline Excalibur#1937

  • Administrator
  • Wiadomości: 1915
  • Płeć: Mężczyzna
    • Opel Signum 2.2 DTI / Skoda Fabia 1.2 TSI
    • http://www.intermediaservice.pl
Naprowadźcie mnie czemu u mnie wskaźnik cisnienia działa jak wskaźnik turbo... Na zimno pół biedy ale jak tylko temperatura zaczyna rosnąć to wskaźnik robi off (jak po zgaszeniu silnika) a jak obroty zaczynają rosnąć to się ponownie załącza (czasem przy 2000rpm czasem przy 2500rpm) Oczywiście jak obroty zaczynają lecieć w dół wskaźnik robi off... Czujnik fixuje?

pompa oleju
« Odpowiedź #42 dnia: Listopad 30, 2009, 19:40:54 pm »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
Z tego co czytałem tu na forum, te czujniki pokazuja w cały swiat... Wiadomo ze im mniejsze obroty tym mniejsze cisnienie oleju bo pompa chodzi wolniej. To logiczne.

Wazne zeby dzialala kontrolka od braku cisnienia oleju. Albo braku oleju. Cos takiego. Tym wskaznikiem bym sie nie przejmował...

pompa oleju
« Odpowiedź #43 dnia: Listopad 30, 2009, 22:37:41 pm »

Offline DF

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1029
  • Darek F
    • Fordy Transit MkV x 2 - 2.3 LPG i 2.0 LPG
Zresztą już w 1995r z niego zrezygnowali potem znowu się pojawił i na dobre znikł...
"Dla triumfu zła trzeba tylko, żeby dobrzy ludzie nic nie robili"  Ale dobrych już jest tak niewiele, że nic nie mogą...
Nie dajcie się zwieść - nie ma epidemii...  
Niestety wszyscy jesteśmy niewolnikami systemu. Jednak ja jestem nieposłuszny i gardzę tymi oraz szczerze nienawidzę tych dobrowolnych ścierw, które są niczym i krzywdzą innych.

pompa oleju
« Odpowiedź #44 dnia: Listopad 30, 2009, 22:40:40 pm »

Offline Jaro

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 718
  • Ukryta opcja niemiecka
    • Caro Orciari OHV
Nie wiem, o co wam chodzi, u mnie jest dobrze, na zimnym pokazuje 0,2 , na ciepłym przy obrotach biegu jałowego 850-900 nieco powyżej 0,1, w czasie jazdy też w okolicach 0,2. Nic nie szaleje. Natomiast w Atu jest już tylko "sosjerka" i lampka od ciśnienia :)
LOW & SLOW

pompa oleju
« Odpowiedź #45 dnia: Listopad 30, 2009, 23:20:36 pm »

Offline DF

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1029
  • Darek F
    • Fordy Transit MkV x 2 - 2.3 LPG i 2.0 LPG
Chodzi o to, że tylko nieliczne się ruszają i to wcale nie jest gwarancja, że pokazują prawdę...
Taki gadget...
Naprawdę wierzysz w to co pokazuje ten wskaźniczek ?...
"Dla triumfu zła trzeba tylko, żeby dobrzy ludzie nic nie robili"  Ale dobrych już jest tak niewiele, że nic nie mogą...
Nie dajcie się zwieść - nie ma epidemii...  
Niestety wszyscy jesteśmy niewolnikami systemu. Jednak ja jestem nieposłuszny i gardzę tymi oraz szczerze nienawidzę tych dobrowolnych ścierw, które są niczym i krzywdzą innych.

pompa oleju
« Odpowiedź #46 dnia: Listopad 30, 2009, 23:32:25 pm »

Offline Jaro

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 718
  • Ukryta opcja niemiecka
    • Caro Orciari OHV
Cytat: "DF"
Chodzi o to, że tylko nieliczne się ruszają i to wcale nie jest gwarancja, że pokazują prawdę...
Taki gadget...
Naprawdę wierzysz w to co pokazuje ten wskaźniczek ?...


Nie jakoś święcie, ale ogólnikowo pewnie się zgadza.
LOW & SLOW

pompa oleju
« Odpowiedź #47 dnia: Grudzień 01, 2009, 11:43:35 am »

Offline graczol1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 563
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borek 1.4 & Caro 1.6
Mi kiedyś dupę uratował ten wskaźniczek... Ciemna noc, do domu daleko, zakręt w lewo i wskaźniczek w lewo ucieka... myślałem że coś się wali w instalacji i miałem się tym nie przejmować, ale zjechałem na stacje paliw i się okazało że uszczelka pod miską sie skończyła a olej silnikowy robi konserwacje tunelu... Zakupiłem zapas oleju (później przez jakieś 80km nie było możliwości oleju kupić) i do domu dojechałem. zanim zauważyłbym kontrolke to pewnie stanąłbym gdzieś w szczerym polu. Kontrolka zaświeca się gdy ciśnienie spadnie poniżej 0,02MPa a to jest bardzo malutko. Ja za pomocą wskaźniczka wychwyciłem spadek do 0,2MPa w silniku na obrotach.
nic się tak wzajemnie nie uzupełnia jak szlifierka kątowa i migomat...
...i sto koni w Borku goni...
FSO POLONEZ Your best discovery

pompa oleju
« Odpowiedź #48 dnia: Grudzień 01, 2009, 16:32:45 pm »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
Cytat: "graczol1"
zanim zauważyłbym kontrolke to pewnie stanąłbym gdzieś w szczerym polu

tutaj sie nie zgodze. Myslisz ze silnik by sie zatarł? ... Do tego potrzeba dlugiej jazdy bez oleju. Jak swieci kontrolka to jest juz duzo ponizej minimum, ale jakies smarowanie tam jest...
No ale, w tym przypadku sie w sumie przydal ;] wg, mnie nie jest to rzecz niezbędna...