Autor Wątek: nagrzewnica w DF  (Przeczytany 2971 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

nagrzewnica w DF
« dnia: Marzec 09, 2010, 19:26:38 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
jarzy, na forum jest katalog części i tam masz wszystko ładnie rozrysowane - w sensie co, gdzie idzie. Może wystarczy.

Tutaj:
http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=19020&postdays=0&postorder=asc&highlight=katalog+cze%B6ci&start=15
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

nagrzewnica w DF
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 09, 2010, 23:28:41 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2985
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
Cytat: "jarzy"
Dokąd wędruje linka sterująca ilością powietrza?
ztcp bezpośrednio do klapki na górze obudowy nagrzewnicy. bez wyjęcia całości nie wymienisz.
uprzedzając pytanie, musisz odkręcić 4 śruby z fatalnym dostępem.

Cytat: "jarzy"
2. gdy położę się na podłodze pasażera i sięgnę w głąb mam tam dwa zagięte o 90 stopni trzpienie, którymi można pokręcić. Jeden z nich wyglądał jakby chciał pasować poprzez łącznik z taką małą dźwigienką - toteż je połączyłem. Ale i tak w efekcie nie chciało to ze sobą współpracować. O co tu chodzi? to jakieś regulacje nagrzewnicy czy co?
sterowanie klapek (kierują powietrze przez nagrzewnicę, albo bokiem) powinny być połączone.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

nagrzewnica w DF
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 10, 2010, 18:20:48 pm »

jarzy

  • Gość
@matucha#1931  dzięki za link - bardzo przydatny, ale dla posiadaczy trochę nowszych aut niż mój pikuś :-) Ale dziękuję za zainteresowanie

@maciejowski - teraz to mam wszystko jak na tacy.

Dziękuję bardzo - o to mi chodziło

nagrzewnica w DF
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 12, 2010, 02:06:38 am »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2203
z tym że domyślam się że ma to wylądować w DF . Górna nagrzewnicy jest inna w polonezie klapa powietrza otwiera się w przeciwnym kierunku . Dodatkowo jest inna nagrzewnica co akurat dużym problemem nie jest jeśli zostawisz wersję z DF z zaworem na nagrzewnicy. Przekładasz dolną cześć obudowy od poloneza dzięki temu zyskujesz nawiew nogi-szyba ale nie jest tak wesoło bo caro miało 3 otwory z każdej strony na nawiewy a DF tylko dwa ale to sobie akurat można zagospodarować . Najlepiej jest dorobić sobie liniki na wymiar kupując cięgna z lublina od zaworu nagrzewnicy tniesz na wymiar i doginasz sobie końcówki .  tym bardziej że w polonezie nawiew zimne ciepłe ma końcówkę przy klapach zakończoną na płasko a fiat oczkiem . jedynie dolna linka od klapy nogi-szyba będzie odrazu ok .

nagrzewnica w DF
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 12, 2010, 02:56:42 am »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Można założyć dół obudowy od starszego Poloneza - będzie miał po dwa wyjścia po bokach. Można też przykręcić mocowania od linki do klapy od 125p. :)
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

nagrzewnica w DF
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 12, 2010, 19:43:47 pm »

jarzy

  • Gość
Dotarła dziś do mnie górna część obudowy od poloneza. jest wspornik i 3 linki
Plan jest taki (prostujcie jeśli źle mówię):
1. Linka od zaworu (ciepło - zimno).
wyrzucam oryginalną linkę fiatowską. Na to miejsce daję linkę polonezowską (pewnie trzeba będzie coś  obciąć
2. linka od ilości powietrza.
Żeby nie bawić się w demontaż deski i całej nagrzewnicy połączę oryginalną linkę z fiata z linką polonezowską co ja mam przyczepioną do wspornika
3. klapa sterująca powietrzem szyba - nogi
Mogę ją sobie odpuścić i przekładać klapę ręcznie, albo dosztukuję coś z jakiejś linki (mam np. linkę od otwierania klapy w maluch)

Zagra to, czy strasznie cuduję?

nagrzewnica w DF
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 12, 2010, 20:23:41 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Jak chcesz połączyć linki?
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

nagrzewnica w DF
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 12, 2010, 20:56:25 pm »

polon

  • Gość
maciejowski moge prosic jakas dokladniejsza fotke numer 2?

nagrzewnica w DF
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 13, 2010, 08:27:08 am »

jarzy

  • Gość
Cytat: "Grzech#1938"
Jak chcesz połączyć linki?


Tu raczej nie będzie problemu, bo kupiłem takie maleńkie łączniki do cienkich linek. Jedynie muszę dobrze pomierzyć, żeby te miejsce łączenia o nic nie zaczepiało.

nagrzewnica w DF
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 13, 2010, 22:12:19 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2985
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
Cytat: "polon"
maciejowski moge prosic jakas dokladniejsza fotke numer 2?
fotka z allegro, więc lepszej nie mam. :(
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

nagrzewnica w DF
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 14, 2010, 13:53:03 pm »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2203
no tylko jeszcze musisz pancerze połączyć prócz linek .

nagrzewnica w DF
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 23, 2010, 21:59:02 pm »

jarzy

  • Gość
Cytat: "diodalodz"
no tylko jeszcze musisz pancerze połączyć prócz linek .


jakoś udało się bez...
po prostu do obu linek dorobiłem wsporniki pancerza, żeby nie chodziła całość, a jedynie sama linka.
Jedyne czego nie udało mi się ogarnąć to końca to regulacja ilości powietrza. Wygląda mi na, że we fiacie skok linki był mniejszy, bo teraz linka pracuje w pełnym zakresie, a na konsoli przesuwa się tylko w połowie.
Poza tym OK - nawet sterowanie powietrzem szyba-nogi działa na linkę  8)