Witam . Przectawiam wam mojego poldolota . Jest w złym stanie techicznym i wizualnym ma długą historię i wielu właścicieli .
Obecnie Poldek stoi na podporach i czeka an nowy komplet zawieszenia tzw sworzni , gałek , elemętów gumowych nowe tarcze klocki szczęki amorki sprężyny tuleje itp .
Oto on .
Auto było kiedyś taksówka . Po tym mialo aż 9 właścicieli po 3,4 miesiące każdy .
Autko u mnie ma być co najmniej przez 3 lata to też chcę je doprowadzić do ładu . Po rozebraniu przedniego zawieszenia i zdarciu masy brydu z podłużnic wyłonial sie pięknei spawana pewa z ogromną łata oraz pęknięta prawa od dołu 1 cm od śruby mocującej kolyske . Wszystko się srobi narazie autko jeszcze nie przerejestrowane ale to w trakcie anrazei muszę zrobić zawieszenei i hamulce aby podbić przeglą i wprowadzić kilka ulepszeń .
Jak widać autko ma tylko dwa alu OZ niestaty jak byłem nim w szkole to jakieś #$NF$#F# rozwalili mi szybe od pasażera zwineli radio i zakosili 2 aluski . I tak oto zostaly mi 3 (jeden z zapasu) . Fotele to IG Relax komplet z działającymi pompkami z tylnią kanapą bez zagłóbków ale jak dorwe zagłówki to jest stelarz to się zrobi z zagłówkami. Deska jest podziurawiona od miejsc mocowanai taryfikatora ale zbytnio tego nie widać . Jak skończe szkołe to sie powymienia elemęty .
Tak więc autko wysłużone ale porucz zgnitych progwo zewnętrznych w polowie i pękniętej podłuźnicy nei am nic zgnietego jedynie nalot rdzy .
Autko kupione za 1000zł z LPG .Na dzień dzisiejszy same części które już czekają an wymianę bądz wymienione to 1359zł . Czy sie opłaca ? Oczywiście że nie ale to polonez auto mioch mażeń RWD i wszystko jasne .
Tak więc reasomując w "Białym Porsze" jak to został nazwany . Wymieniłem :
-olej
-filtry
-świece i przewody WN
-Kierunkowskazy przednie
-halogen przednie
-wszyskteo żarówki podświetlenia zegarów
-naprawa nagrzewnicy
-wymiana szyby
-wymiana ukałdu hamulcowego (szczęki , linka ręcznego , cylinderki , kolcki , regeneracja zacisków,nowe tarcze,)
-wymiana zawieszenia przedniego tzw sworzni elemętów gumowych i wszystkich gałek .
-wymiana wielozaworu
-wymiana parownika
A co zamierzam .
- naprawa blacharska
- zaprawki lakiernicze
- wymiana drzwi kierowcy
- gleba sprężyny i pióra już czekają
- jakies ładne alu
- silnik zobaczymy jak popracuje jak przetrwa te 3 lata to zostanie an dłużej jak nie to swpa na 1,4 bądz coś innego .
Poldka przed zabiegami poprawiającymiu fabrykę zamierzma najpeir doprowadzić do stanu fabrycznego choc z tymi podłużnicami taki to on nie będzie , wiadomo opłacić go ( autko an mnie mam 30% znizek ale oc pewnei wyjdzie gdzieś ok 1400zł co zniweczy plany an ten rok ) i potem mody .