Było o tym niejednokrotnie na forum ale powtórzę:
W przypadku zapieczonej śruby na kole pasowym:
Zapuścić naftą śrubę, powtarzając czynność przez kilka dni z rzędu.
Założyć klucz oczkowy z długim ramieniem na śrubę i ustawić go tak żeby odległość jego drugiego końca od podłużnicy wynosiła około 25-30 cm.
Następnie wykonać krótki impuls rozrusznikiem aż klucz walnie o podłużnicę.
Po pierwsze próbie śruba powinna się odkręcic, jeżeli nie , można powtórzyć próbę
2-3 razy.
Jeżeli powyższe nie pomoże, zapinamy auto na hol na mocnej linie.
Zakładamy klucz na śrubę j/w naciskamy i trzymamy sprzęgło.
Rozpędzamy auto holując do około 20-30km/h po czym puszczamy sprzęgło i spowrotem gwałtownie naciskamy - wtedy już musi puścić.
Jeżeli to nie pomoże, to idziemy do sklepu po nową śrubę, i używamy klucza uniwersalnego , inercyjnego techniczno taktycznego amplifikatora momentu obrotowego z naprowadzaniem trzonkowym który będzie przekazywał moc na łeb śruby poprzez punktowy aplikator momentu.
Czyli, młotek i przecinak.