Autor Wątek: Czy to może być winna pompy czy tylko filtr paliwa  (Przeczytany 1561 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Czy to może być winna pompy czy tylko filtr paliwa
« dnia: Maj 23, 2010, 18:12:42 pm »

Offline Bogdan611

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 316
  • Płeć: Mężczyzna
  • Polonez Caro 1.6 GLi 96'
Ostatnio dopuściłem do do jazdy na resztkach paliwa i musiał zassać jakiegoś syfa,po zatankowaniu zaczeły się problemy na początku tylko niechciał wkrecac sie na obroty potem było już gorzej nawet ruszanie z miejsca stało się problematyczne bo sie ksztusi i gasnie i w momęcie temp wody przekracza 90 C(jakby paliwa nie dostawł tyle ile potrzeba i pracował by na zbyt ubogiej  mieszance czego efektem jest grzanie) i o problemach z utrzymaniem obrotów niewspomne wachają się od 500-1500obr Czego się mogę się spodziewać czy tylko to brudny filterek paliwa czy już pompka zdechła czy jakies syfy przytkały układ wtryskowy(parę razy go przegazowałem i nie pomogło).Mam nadzieję że nic nie uszkodziłem ,bo jak zobaczyłem że się cuda dzieją to odstawiłem auto To są moje przypuszczenia co jeszcze może być przyczyną takiej sytułacji.Dziekuje
Poloneza chwalić nie trzeba,bo by to było jak wlewanie wody do morza.
OSTERZEGAM PRZED ZLODZIEJSKIMI PRAKYTKAMI T-MOBILE
Pożyczki bez Bik-u,teren Częstochowy zapraszam 797-603-075 lub PW

Czy to może być winna pompy czy tylko filtr paliwa
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 23, 2010, 18:17:18 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Na pewno czeka Cię zmiana filtra paliwa, warto zwalić zbiornik i wypłukać z niego cały syf.
Jeśli to nie pomoże to trzeba będzie przeczyścić wtryskiwacz (wnioskuję że masz abimexa).
Przy okazji przeczyszczenie krokowca też nie zaszkodzi.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Czy to może być winna pompy czy tylko filtr paliwa
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 24, 2010, 22:35:12 pm »

Offline Bogdan611

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 316
  • Płeć: Mężczyzna
  • Polonez Caro 1.6 GLi 96'
Filterek dzisaj wymieniłem,stary stawiał takie opory że nieszło w niego dmuchnąć a na nowym spokojnie mogłem gwizdać :D Ale jeszcze jest zle obroty jeszcze momentami falują i czasami spadają do 500obr a po przygazowaniu przygaśnie a jazda nadal jest  nieprzyjemna,dojdzie do pewnych obr coś jakby go hamowało i po pewnym momencie idzie dalej.Zbiornika jeszcze nie płukałem bo już nie chciałem pod blokiem robić show a krokowiec to dopiero poznaje co to za stwór i nie chce go zepsuć pośpiechem bo przeważnie mam doczynienia z gaznikiem.
A czy układ wtryskowy warto czyścić tymi specyfikami czy to jest normalne placebo?
Poloneza chwalić nie trzeba,bo by to było jak wlewanie wody do morza.
OSTERZEGAM PRZED ZLODZIEJSKIMI PRAKYTKAMI T-MOBILE
Pożyczki bez Bik-u,teren Częstochowy zapraszam 797-603-075 lub PW

Czy to może być winna pompy czy tylko filtr paliwa
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 24, 2010, 22:44:46 pm »

Offline Arti28

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1011
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1996r. 1.6 16V GLI
co do obrotów to przeczyść silniczek krokowy

Czy to może być winna pompy czy tylko filtr paliwa
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 25, 2010, 17:27:41 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Cytat: "Bogdan611"
obroty jeszcze momentami falują i czasami spadają do 500obr a po przygazowaniu przygaśnie a jazda nadal jest nieprzyjemna,dojdzie do pewnych obr coś jakby go hamowało i po pewnym momencie idzie dalej.


No niestety ale klasyczny przypadek syfu w układzie zasilania... Jak filtr był tak zabity to wg. mnie nie ma się co szczypać tylko od końca układu zacząć czyścić tj. zdemontować bak i wypłukać to co się w nim znajduje, potem przedmuchać przewody paliwowe (jeśli dysponujesz sprężarką), no i na koniec zając się wtryskiwaczem i silniczkiem krokowym.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;