Autor Wątek: prośba o przetłumaczenie  (Przeczytany 1703 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

prośba o przetłumaczenie
« dnia: Luty 01, 2011, 17:27:00 pm »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2288
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
Czy mógłby ktoś mi przetłumaczyć ten oto jankeski schemat blokowy.  po 5 miesiącach ze stanów przyszły zegary  o ile podłaczyc podłączyłem to za cholerę  nie wiem jak skalibrować.


Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

Odp: prośba o przetłumaczenie
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 01, 2011, 22:13:38 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Najpierw powiedz czego dokładnie to dotyczy
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Odp: prośba o przetłumaczenie
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 02, 2011, 04:18:48 am »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
obrotomierza
w 2 punkcie jest odczytywanie i kasowanie wartości maksymalnej, a w 3 ustawianie shiftlighta.
nie wiem co tu tłumaczyć?
« Ostatnia zmiana: Luty 02, 2011, 04:37:48 am wysłana przez maciejowski »
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Odp: prośba o przetłumaczenie
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 02, 2011, 10:50:38 am »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2288
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
shiflighta jako takiego nie ma bo w jego miejsce chyba pulsuje cały zegar, chodzi mi jak ustawić wartość maksymalną dla ostrzeżenia, a dotyczy to tego zestawu
http://www.glowshiftdirect.com/black-face-gauges.aspx, oczywiście nie wszystkich
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

Odp: prośba o przetłumaczenie
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 02, 2011, 15:32:04 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
o mamo! trzymasz przycisk przez 5s i wchodzisz w tryb ustawiania ograniczenia obr. jak naciskasz przycisk pojedynczo wskazówka przesuwa się powoli, jak przytrzymasz to szybko, po dojechaniu do końca skali wraca pewnie gdzieś na 4-5k i od nowa możesz ustawić. później trzymasz przycisk 5s i gotowe.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Odp: prośba o przetłumaczenie
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 02, 2011, 23:06:15 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6622
  • Płeć: Mężczyzna
 :one:


Moim zdaniem wersja przetłumaczona jest trudniejsza do zrozumienia :lol:
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: prośba o przetłumaczenie
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 03, 2011, 07:13:27 am »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2288
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
dzięki metodą prób i błędów  doszedłem co i jak mniej więcej ma działać.
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem