Autor Wątek: budowa auta do kjs i innych rajdów  (Przeczytany 6898 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

budowa auta do kjs i innych rajdów
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 25, 2010, 14:15:01 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6762
  • Płeć: Mężczyzna
spawy się kładzie tam gdzie w serii są zgrzewy żeby wzmocnić fabryczne łączenie.

A gdzie to spawałeś i czego się będzie łapać klatka? Do kielichów będzie wyprowadzona?
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

budowa auta do kjs i innych rajdów
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 25, 2010, 19:26:44 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1575
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
przy wymianie elementow tam gdzie fabrycznie ida spawy, ja z racji tego iz nie mam zgrzewarki , dziurawilem blache dziurkarka i lapalem przez te dziury. czyli w miejsce zgrzewu dawalem spaw. wiec czy jest jeszcze sens dawac ciaglym na zakladkach czy nie?
klatka chyba nie ma mocowan do kielichow (nie pamietam, mam ja schowana w kanale) . to jest klatka z poloneza winiar1. z homologacja wiec nie bede przerabial raczej.
to ja, byly Marcin#839

budowa auta do kjs i innych rajdów
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 25, 2010, 19:39:26 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6762
  • Płeć: Mężczyzna
Klatka zawsze ci trochę usztywni. Ale tylne kielichy chyba trzyma? A gdzie to spawałeś? W jakim miejscu w samochodzie?
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

budowa auta do kjs i innych rajdów
« Odpowiedź #23 dnia: Wrzesień 25, 2010, 19:47:54 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1575
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
"na razie" spawalemcaly dol prawej strony. prog wewnetrzny, zewnetrzny, podluznica (hokej), podluznica przednia czesci (ta pod fartuchem, co belka do niej przekrecona jest), caly plat podlogi, kalosz (to pod przednia czescia podlogi), podciag progu. generalnie CALY dol bedzie wymieniony. (zreszta gora w zasadzie tez hehe)

to ja, byly Marcin#839

budowa auta do kjs i innych rajdów
« Odpowiedź #24 dnia: Wrzesień 25, 2010, 20:49:42 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Ja bym rozbudował klatkę o zastrzały do kielichów zawieszenia, to zawsze usztywni budę.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

budowa auta do kjs i innych rajdów
« Odpowiedź #25 dnia: Wrzesień 26, 2010, 16:53:54 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6762
  • Płeć: Mężczyzna
Nie bardzo widzę jak takie zastrzały poprowadzić, można na wprost od jakiejś rury ale nigdy czegoś takiego nie widziałem, dodatkowe rury ,a podparcie słabe. Za zwyczaj tylna część klatki chwyta kielichy. Ja bym złączył kielichy rozpórką i tyle.

Wzmocnij przednie podłużnice, Ajk napisał artykuł o płaszczach wzmacniających.

Proponuję wyciąć boczki metalowe z tylnych drzwi i te same stelaże z tylnej klapy.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

budowa auta do kjs i innych rajdów
« Odpowiedź #26 dnia: Wrzesień 26, 2010, 21:03:04 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1575
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
jeszcze nie wiem. ;) (jeszcze dalekoooo do skonczenia, brak czasu - a ostatnio doszly mi jeszcze moje dwa samochody na blacharke, rover 600 i skoda pickup  :evil: :evil:  :evil:  :evil: )

ale przod bedzie baaardzo ciezki. podejzewam ze bedzie rozdklad 70 do 30  :mrgreen:


(to auto na zdjeciu nie jest moje, to polonez winiar1 od ktorego kupilem klatke)
to ja, byly Marcin#839

budowa auta do kjs i innych rajdów
« Odpowiedź #27 dnia: Wrzesień 26, 2010, 21:38:34 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6762
  • Płeć: Mężczyzna
70 na 30? Tak to jest w Pandzie. Tragedia, na mokrym i śniegu lub lodzie auto nie chce skręcać za Chiny Ludowe. W innych warunkach też kiepsko, zawracanie na ręcznym to poważny problem. Na śniegu nawet jak się cały zakręt szarpie na ręczny to przód chce wyjść.

Polonez niby ma słaby ręczny ,a cięższy niż w innych autach tył tak naprawdę pomaga go obrócić bo jest bezwład na tylnej osi.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

budowa auta do kjs i innych rajdów
« Odpowiedź #28 dnia: Wrzesień 27, 2010, 18:52:57 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1575
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
jak skoncze (kiedys ;) ) poloneza to sie zobaczy ile bedzie, bo teraz to strzelam oczywiscie ;)
to ja, byly Marcin#839