Autor Wątek: brak wolnych obrotów  (Przeczytany 1648 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

brak wolnych obrotów
« dnia: Grudzień 26, 2009, 19:53:17 pm »

jarzy

  • Gość
Witam,
mam mały problemik - pytanie
otóż w moim 1,5 AB + LPG nie mam wolnych obrotów na benzynie. Na gazie są OK, na benzynie bez ssania nie da rady. Dodatkowo jazda na benzynie nie jest zbyt ... "kulturalna". Szapie, przerywa.
Eklektrozawór na gaźniku raczej OK, bo podmieniałem z innego i nie ma zmiany.
Mam prośbę jakby ktoś mógł mi pokazać na obrazku, która dysza w gaźniku odpowiada za wolne obroty i pierwszy przelew to byłbym wdzięczny.  
Druga sprawa to kiepskie odpalanie na ciepłym silniku. Na zimnym pali w miarę, a na ciepłym katastrofa. Wczoraj kręciłem tak długo, aż prawie aku padł. w końcu ostygł i zapalił.
Mogą to być luzy zaworowe? Jestem obecnie na etapie zalanego ceramizera i piszą tam, że może być konieczna regulacja zaworów. Ale przecież jakby były źle ustawione, to by słabo jeździł na ciepłym silniku, a u mnie chodzi dobrze. Myślałem, że zalewa go gazem, ale bardzo nie czuć w garażu. Chociaż musi być wyregulowany "na bogato" bo pali tez jak smok.

brak wolnych obrotów
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 26, 2009, 20:37:55 pm »

Nikita

  • Gość
a jak wyglada sprawa plywaka w gaziorze bo jak jezdziles tylko na gazie mogl sie przetrzec i poprostu tonie w benzynie przez co go zalewa i nie chce palic a jazda wyglada jak silowanie sie z koniem przypietym do haka

brak wolnych obrotów
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 27, 2009, 21:44:30 pm »

jarzy

  • Gość
no faktycznie do pływaka jeszcze nie patrzyłem.
jutro zerknę.

Wymieniłem pływak, bo był poobcierany i raczej dziurawy.
poziom paliwa w komorze ok.
Brak poprawy....  :(
wolnych obrotów brak

brak wolnych obrotów
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 14, 2010, 13:53:17 pm »

Offline Adampio

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 267
    • Caro Plus GSI '98
odkopie temat, bo może coś sie wyjaśniło.

Mam to samo w UAZ-ie do którego  poprzednik założył gaźnik z Poldiego. Mikser jest w postaci plastikowej, niebieskiej  "plytki", z której  w dól wystają  "dawcy gazu", siegający tuż nad przepustnice. Filtr powietrza - 125p/Poldi