Autor Wątek: polonez Gsi prawidłowe podłączenie parownika  (Przeczytany 2984 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

polonez Gsi prawidłowe podłączenie parownika
« dnia: Październik 18, 2009, 15:42:47 pm »

Tur-gsi

  • Gość
witam,czytałem gdzieś że w pięcie się na trójnikach do obiegu nagrzewnicy nie jest najlepszym rozwiązaniem podgrzewania parownika.
Jak powinien być podłączony prawidłowo parownik w Gsi?

polonez Gsi prawidłowe podłączenie parownika
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 18, 2009, 17:20:10 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
np: Blok - nagrzewnica - parownik - wracasz do rurki, która wychodzi między kolektorem ssącym a kabiną.
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

polonez Gsi prawidłowe podłączenie parownika
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 18, 2009, 20:52:32 pm »

Offline Zuczek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 836
    • Polonez 2.0Turbo, Syrena 1.0, Tarpan2.9v6 4x4
    • FSO KLUB MAŁOPOLSKA
jak blok nagrzewnica parownik..? a jak zamknies zaworek na nagrzewnicy to jak ci poleci woda do parownika?
polonez 2.0 DOHC Turbo
Syrena 105 1.0 pyr pyr,Tarpan2.9v6 4x4
punto 1.2 - Qatro in progress
ford escort MKIII 1984 1.6 Automatic
wigry 2, clk

polonez Gsi prawidłowe podłączenie parownika
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 18, 2009, 20:54:35 pm »

Offline skyer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 124
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A3 1.8T
w plusie nie ma zaworka na nagrzewnicy

polonez Gsi prawidłowe podłączenie parownika
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 18, 2009, 21:12:05 pm »

Offline Zuczek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 836
    • Polonez 2.0Turbo, Syrena 1.0, Tarpan2.9v6 4x4
    • FSO KLUB MAŁOPOLSKA
aa czyli caly czas jest na niej ciepla woda..? - jesli tak to ui owszem ma racjie
polonez 2.0 DOHC Turbo
Syrena 105 1.0 pyr pyr,Tarpan2.9v6 4x4
punto 1.2 - Qatro in progress
ford escort MKIII 1984 1.6 Automatic
wigry 2, clk

polonez Gsi prawidłowe podłączenie parownika
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 19, 2009, 18:21:46 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13901
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
tak jest ,najlepiej w plusie dac szeregowo z nagrzewnica
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

polonez Gsi prawidłowe podłączenie parownika
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 19, 2009, 18:37:55 pm »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2632
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
w gle mam zrobione tak: do parownika idzie przewód z kolektora ssącego a z parownika wychodzi przewód i wchodzi w cienką rurką nad termostatem. działa bez zarzutu.
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

polonez Gsi prawidłowe podłączenie parownika
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 07, 2010, 12:11:26 pm »

Offline Plus98

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 115
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Kombi 1.6 MPi
Czy podłączenie równoległe w Plusie skutkuje pogorszeniem działania nagrzewnicy?

polonez Gsi prawidłowe podłączenie parownika
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 07, 2010, 17:00:54 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13901
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Cytat: "Plus98"
Czy podłączenie równoległe w Plusie skutkuje pogorszeniem działania nagrzewnicy?

jak zawsze ,
w GSI jedyny sluszny sposob podlaczenia to szeregowo z nagrzewnica
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.