Autor Wątek: Swap z GLE na GSI  (Przeczytany 4661 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Swap z GLE na GSI
« dnia: Grudzień 12, 2010, 21:56:25 pm »

Neo

  • Gość
Panowie czy będą jakieś problemy z przełożeniem silnika GSI do poldka z silnikiem GLE? Co będę musiał zmodyfikować?

Swap z GLE na GSI
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 12, 2010, 22:12:04 pm »

waszczo

  • Gość
Potrzebujesz komputer, czujniki i instalacje elektryczną z GSI, i do tego kolektor wydechowy, zbiornik paliwa z pompą. A skąd decyzja o zmianie? Mam GSI i chyba wolałbym GLE  :P

Swap z GLE na GSI
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 12, 2010, 22:18:14 pm »

Pudels

  • Gość
potrzebujesz całego dawcy GSI....

Swap z GLE na GSI
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 12, 2010, 23:02:46 pm »

Offline Bogdan611

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 316
  • Płeć: Mężczyzna
  • Polonez Caro 1.6 GLi 96'
Bez sensu :P
Poloneza chwalić nie trzeba,bo by to było jak wlewanie wody do morza.
OSTERZEGAM PRZED ZLODZIEJSKIMI PRAKYTKAMI T-MOBILE
Pożyczki bez Bik-u,teren Częstochowy zapraszam 797-603-075 lub PW

Swap z GLE na GSI
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 12, 2010, 23:31:36 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3691
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Tylko pytanie czy kolega chce przełożyć silnik GSI z osprzętem czy tylko sam silnik, bo może obecny mu się skończył. Jeżeli tylko silnik, to będzie potrzebna pompa elektryczna do gaźników. Trzeba zaślepić otwory po szpilkach w głowicy i wywiercić nowe pod kolektor GLE.

Swap z GLE na GSI
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 13, 2010, 16:29:41 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13965
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
no wlasnie ,
przekladanie wtrysku jest bez sensu ,jeszcze na GLI czyli boscha mozna by sie skusic ,bo wszystko na wierzchu ,ale GSI to kupa kabli pod deska i sporo osprzetu ,
a jezeli chodzi o sam blok ,to tak jak pisze utek,
tylko nie tyle zaslepic otowry ,co poprostu wykrecic szpilki ,no i dociac odpowiednia uszczelke
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Swap z GLE na GSI
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 13, 2010, 18:12:04 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3691
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
KGB, jaką uszczelkę?

Swap z GLE na GSI
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 14, 2010, 03:06:19 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13965
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
uszczelke do kolektora ssacego ,tak by omijala niektore wystajace punkty,
mozna tez przymierzyc serjne uszczelki ,ale niewiem jak teraz z dostepnoscia
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Swap z GLE na GSI
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 14, 2010, 16:35:34 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3691
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Zwykła będzie pasowała. Mój Bosch ma głowicę GSI.

Swap z GLE na GSI
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 15, 2010, 16:07:52 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13965
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
chodzilo mi glownie o kanal do podgrzewania przepustnicy - czasami potrafi nie byc gladko wykonczony ,a w tym miejcu w GLI przylega kolektor
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Swap z GLE na GSI
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 15, 2010, 20:29:18 pm »

Reggie

  • Gość
Ja sprzedałem silnik GSi z mojego polda i gosciu go wsadził do GLE. Jednym jedynie problemem co nazwał bylo wlasnie jak pisze kolega utek, nawiercenie nowych otworów pod kolektor a poza tym to spoko:)

Swap z GLE na GSI
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 15, 2010, 20:33:57 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
A pompę paliwa jaką dał?
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap