Autor Wątek: SWAP z 1.5 GLE na 1.6 td  (Przeczytany 9890 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

SWAP z 1.5 GLE na 1.6 td
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwiec 06, 2010, 23:14:27 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
wv 1.6 TD z intercoolerem

cos takiego, dodam ze sam poluje na takiego na swapa do ibizy :P

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13410261
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

SWAP z 1.5 GLE na 1.6 td
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwiec 07, 2010, 09:48:58 am »

Offline miki1305

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 90
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro - 1.6 td
Wiem wiem, tylko nie wiem jak to jeszcze będzie. Miałem obronę mgr i nie miałem na to za bardzo czasu. Jest jeszcze taka sprawa, że muszę mieć miskę od audi lub paska bo w golfie jest jednakowa i będzie haczyć o staba. Poza tym w td filtr oleju jest prosto do dołu i może przysłaniać łapę. Najlepsze to by był Sb z audi 80 b3. Ale na razie nic sensownego nie znalazłem. :cry:
Caro+ 1.6 gli 97r
Caro 1.6TD 94r
2x 126p 98r 99r
Audi A4 1.9 TDI 96r.
Skoda felicia 1.3Mpi 99r.

SWAP z 1.5 GLE na 1.6 td
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 18, 2011, 16:18:49 pm »

Offline czapla499

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 58
I co. Może odgrzewam, ale co z tym. Jeszcze takiego nie widzialem ale bardzo bym chcial bo benzyna już 5.15

SWAP z 1.5 GLE na 1.6 td
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 18, 2011, 16:41:37 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
a ropa po 4.7 - ale argument ,
swap sie przeciaga ,bo to nie jest szybka sprawa wcale ,
kolega ma/mial silnik Isuzu spiety ze skrzynia od Poloneza - wyjeto to jest z Poloneza ,
nie wiem jaki silnik ,czy to 1.7 czy jakis wiekszy ,
moge sie go zapytac ,czy jeszcze nie sprzedal i ile teraz by chcial - pewnie sprzedaje ze skrzynia odrazu ,wiec P&P
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

SWAP z 1.5 GLE na 1.6 td
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 18, 2011, 16:56:13 pm »

Offline czapla499

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 58
olej rzepakowy 1.8zl., zapytaj sie go chociaż jak to spią, no i ile chce tez bym sie dowiedzial.

SWAP z 1.5 GLE na 1.6 td
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 18, 2011, 19:17:25 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
rzepak byl po 1.7pln ale ze dwa lata temu i bankach po 1000l ,
to olej dodawany do mieszanek dla swin czy cos takiego - kumpel z wioski mi mowil ,
z dalekiego tloczenia ten olej ,ale moze bedzie dobry do napedzania
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

SWAP z 1.5 GLE na 1.6 td
« Odpowiedź #26 dnia: Styczeń 18, 2011, 21:28:40 pm »

Offline czapla499

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 58
ja mam po 1.8 zjelczaly czy coś tam. Nie dziala mi literka przekreślone L :D

SWAP z 1.5 GLE na 1.6 td
« Odpowiedź #27 dnia: Styczeń 19, 2011, 09:31:30 am »

Offline miki1305

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 90
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro - 1.6 td
Na razie nic sie nie dzieje, przyszła zima garażu ogrzewanego nie mam a teraz na dodatek woda w kanale. Z tego co do tej pory ustaliłem to najlepszy silnik to od audi 80 b3(będzie najmłodszy) można też wkładać od golfa ale:
-miska do wymiany na taką garbatą jak w audi bo w golfie jest płaska i będzie haczyć o belkę tylko tu też jest problem bo spust oleju wyidzie dokładnie w łapę silnika( ja mam silnik z golfa więc kupiłem miskę od  audi 80 b3 ale 1.8 i przespawam spust aby wyszedł jak w golfie (do 1.6Td pasuje miska z każdego od 1.6 do 2.0 z vw z tamtych lat)
-smok pompy olejowej musi być inny(dłuższy)
-mocowanie filtra oleju do bloku( w golfie idzie prosto do dołu i nie wiem jak wyjdzie z belką, w audi jest pod kątem 45 w tył samochodu więc mija ale jak zmienisz podstawkę to i przewód powrotu oleju do turbo
-łapy nie pasują ale można od audi wziąść i przerobić ale tylko jedną bo druga jest aluminiowa i duża
-wydech trzeba rzeżbić, trzeba dorobić kawałek od turba do tego złącza elastycznego
-elektryka, polonez ma tak skomplikowaną instalacię (gaźnikowe caro - ) że parę kabli zostanie na zapas. do silnika potrzeba tylko zasilania świeć przez przekażnik , przewódy do czujnika temp plynu, ciśnienia oleju(w 1.6 td są dwa czujniki temp płyny jeden na wskażnik , drugi do przekażnika świec(mają głupie gniazdka i lepiej wtyczki  skołowac będzie higieniczniej to wyglądać) i dwa czujniki oleju jeden do kontrolki drugi do brzęczyka
-dzwignia ssania też się przyda, można do niej podłączyć wyprzedzenie konta wtrysku
- bak potrzebny taki z powrotem paliwa jak ma gażnikowiec czy inne mają nie wiem( ja musze kupić nowy bo mój niecierpliwy staruszek chciał z niego spuscić paliwo kompresatorem i go trochę rozsadziło

Tyle na temat silnika, skrzynie mam połączoną oryginalnym dzwonem jaki tam kiedyś Fso wymodziło. Rozrusznik jest od fso tylko on pasuje do tego dzwonu. Sprzęgło mam z fso razem z kołem zamachowym przerobionym pod ten silnik( o dziwo chodzi i zapala. W wał trzeba kupić łożysko do audi też pasuje( ja chyba założe tulejke)

Układ chłodzenia chyba będzie z boscha, bo oryginalna chłodnica z audi jest za szeroka z 5 cm(mam nówke na sprzedanie jak by co) jest jeszcze jeden typ chłodnic ale wtedy to jest trochę wyższa i zaimie z połowę szerokości tej dziury z przodu (jak w starym caro) ale to jest chłodnica chyba do 1.3 i nie wiem czy się nie będzie przegrzewać

Na razie tyle jak zrobi sie cieplej to sie za to wezmę.
Caro+ 1.6 gli 97r
Caro 1.6TD 94r
2x 126p 98r 99r
Audi A4 1.9 TDI 96r.
Skoda felicia 1.3Mpi 99r.

SWAP z 1.5 GLE na 1.6 td
« Odpowiedź #28 dnia: Styczeń 19, 2011, 10:26:46 am »

Offline czapla499

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 58
czekam na relacje :D