UWAGA ; Trzeba mieć mikroprocesor do Caro ( plusowego nie rozpracowywałem ale wyprowadzenia ma podobne - dodatkowo ma wyłącznik zwłoczny oświetlenia a przyczepe włączamy ręcznie więc mniej wygodny  ) Nowy przełącznik wycieraczek 3stopniowy i ewentualnie przycisk do ogrzewania szyby. 
Wszystkie ukłądy oprócz przerywacza kierunków i awaryjnych podłączyłem i działają
Wyprowadzenia z mikroprocka podłączamy kolejno:
30    -    PLUS  (włącza przerywacz awaryjnych i kierunków ) 
49   -    Awaryjne          
49A   -    Awaryjne  
31   -    MASA   
53M   -    Daje impuls startujący wycieraczkę
15   -    PLUS (ZAPŁON)
53S   -    do białego kabla z przełącznika zespolonego 
LH   -    Do kabla  pomiędzy włącznik świateł hamowania a lampe stopu ( jajłatwiej   przy włączniku koło pedału hamulca ) 
LK   -    do lampki przepalenia żarówki stopu
SH   -    do przekaŹnika ogrzewania szyby (ten bez prądu co odłączamy w przycisku ogrzewania szyby-  załącza przekaŹnik ) 
C2   -    do lampki awaryjnych
CO   -    wpina się w przewód lampki ciśnienia oleju
LP   -     


  nie znalazłem tego wyjścia na żadnym schemacie elektrycznym ( w plusowskim mikroprocku idzie on do przycisku włączenia przyczepy a tutaj jest chyba nieużywany ) 
T   -    Wpiąć się w przewód spryskiwacza ( zielonoczarny  ) 
J   -    wpiąć w pomarańczowy przy nowym przełączniku wycieraczek
PL   -    do włącznika ogrzewania szyby (zamiast tego co idzie do przekaŹnika  do którego podłączamy SH  ) 
30,49,49A,C2 - zbędne bo przerywacza nie musimy wymieniać (chyba że bardzo chcemy mieć elektroniczny ) nie rozpracowywałem ( w przejściówce jest już elektroniczny)
SH,CO,PL -  STERUJĄ OGRZEWANIEM SZYBY -  TRZEBA ZMIENIĆ PRZEŁĄCZNIK SZYBY NA ODSKAKUJĄCY , dzięki spostrzeżeniu kolegi Woj-o  dowiedziałem się ,że wczesne mr94 nie miały termistora i włączały ogrzewanie zawsze , mój już ma i włacza tylko przy niskiej temp. ( termistor  znajduje się w prawym górnym rogu mikroprocesora od strony przylutowanych układów i kształtem przypomina  tablice z nazwą miejscowości ( czyli biały  prostokąt na dwóch nóżkach , z jednej strony z jakimiś czarnymi kreseczkami )  
LH,LK       - TESTER PRZEPALENIA ŻARÓWKI -  Działa rewelacyjnie ,  ( super bajer ) 
31,53M,15,53S,T,J  -       Wymagane do działania przerywacza wycieraczek
WTYCZKI Z INSTALACJI STAREGO POLONEZA OD PRZEŁĄCZNIKA ZESPOLONEGO ( w te gniazda wpiąć poszczególne kalbe z nowego przełącznika ) 
A (biała) 
________
|  1 2 3 4 |
|  5 6 7 8 |
B (czerwona)
___________
| 10 11 12 13 |
| 14 15 16 17 |
1   czerwono-biały
2   brązowy
3   czerwony
4   ciemnioniebiesko-czerwony 
5   niebiesko-czarny 
6   jasny zielony
7   fioletowo-czarny
8   niebieski      
10      biało-czarny 
11   żółty
12   x nie podłączamy 
13   ciemny niebieski
14   ciemny zielony 
15   szary
16   53M
17   x nie podłączamy 
Biały       - do 53S
Ciemno-Zielony    - do T (  złączamy razem z T i tym w gnieŹdzie 14 ) 
Pomarańczowy   - do J
Stary przerywacz wycieraczek odłączamy ( jeśli nie odłączymy to się spali - testowane ) 
Przycisk przerywanej pracy wycieraczek włączamy na stałe ( można go schować pod deske rozdzielczą ) 
Jeżeli nie dysponujemy wtyczkami do mikroprocesora to lewą wtyczkę wpinamy pojedyńczymi wsuwkami . Z prawą jest trudniej ja kupiłem gniazda ARK ( w każdym elektronicznym dostaniecie - użyłem dwóch ARK3 i jednej ARK2 ) Trzeba obicąć połowe dołu obudowy ( zostawić tylko tą część na wtyczke A ) następnie nawiercić dziurki  na płytce w miejscu styków gdzie powinna przylegać wtyczka B i włożyć w nie wtyczki ARK a następnie zalutować od spodu ( jak wiecie coto wtyczki ARK to powinniście się skapnąćjak to zrobić ) I  zamiast orginalnej wtyczki  przewody wkładamy do ARK i skręcamy.
Innym rozwiązaniem jest użycie wtyczki takiej jaka była używana przez stacje dyskietek 5,25 ( czyli taka jak slot  ISA na płycie głównej ) która można znaleŹć w starszych taśmach do stacji dyskietek ( swoją drogą to nienajgorzej zastępują one równierz wtyczki do okrągłych zegarów ) 
Mikroprocesor mam w swojej przejściówce i sprawuje się dobrze , troce uciążliwe jest podgrzewanie  szyby ale to kwestia przyzwyczajenia. 
Jeżeli   samochód wyposażony jest w 3cie światło stopu  to moze być problem z testerem świateł  ( można użyć od Atu ale tylko gdy ma się lampę o takim poborze prądu jak ta w atu ) innym sposobem jest połączenie jej przez przekaŹnik ( przekaŹnik ma bardzo mały pobór pradu i nie powinien być wykryty przez mikroprocesor ) 
W razie jakichkolwiek pytań służe pomocą.