Autor Wątek: brak iskry DF 1.8 DOHC  (Przeczytany 1405 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

brak iskry DF 1.8 DOHC
« dnia: Kwiecień 20, 2011, 21:35:39 pm »

Offline marcin88

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 303
  • Płeć: Mężczyzna
    • 3.0 12v
nie wiem co się stało ale wydaje mi się ze gdzieś w instalacji jest przebicie ( na cewce  zapłonowej na minusie skac się bierze bardzo słaby prąd dodatni... nie wiem jak to dokładniej i fachowo opisać...  zna kto moze jakiegos dobrego elektryka w świętokrzyskim ?

Odp: brak iskry DF 1.8 DOHC
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 20, 2011, 22:25:44 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Minus na cewne jest symboliczny. Tam własnie jest plus, tylko że "sygnałowy". Idzie tam przerywany impuls z przerywacza/modułu. Na drugi styk oznaczony + podane jest stale napięcie, masa jest po obudowie.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: brak iskry DF 1.8 DOHC
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 21, 2011, 14:22:54 pm »

Offline marcin88

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 303
  • Płeć: Mężczyzna
    • 3.0 12v
chciałem jeszcze dodać ze nawet na cewce nie ma iskry... to moze być wina modułu ?

Odp: brak iskry DF 1.8 DOHC
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 21, 2011, 21:43:27 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
podmień cewkę, bo prościej i zobacz czy działa. Jak nie to moduł albo czujnik w aparacie. Warto też sprawdzić kabel aparat-moduł.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r