Autor Wątek: Rozkodowywanie numeru nadwozia VIN  (Przeczytany 115406 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Rozkodowywanie numeru nadwozia VIN
« Odpowiedź #120 dnia: Listopad 08, 2017, 23:10:45 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3142
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kombi 1,8 16V
Masz może więcej zdjęć tego okazu?

Odp: Rozkodowywanie numeru nadwozia VIN
« Odpowiedź #121 dnia: Listopad 08, 2017, 23:17:00 pm »

Offline Przem

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 744
  • PN Atu 97r 1.8 GLI 16V L128











Odp: Rozkodowywanie numeru nadwozia VIN
« Odpowiedź #122 dnia: Listopad 08, 2017, 23:54:53 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3142
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kombi 1,8 16V
No nieźle. Dzięki :)

Odp: Rozkodowywanie numeru nadwozia VIN
« Odpowiedź #123 dnia: Listopad 25, 2018, 20:05:01 pm »

Offline Trefl

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 18
    • Fiat




Odkop roku no ale cóż.
SUPB01ABF00320522
Akwarium 1988 rok
I co dalej? Według tego co wyczytałem jest to składak bo ma 00 w vinie🤔

Odp: Rozkodowywanie numeru nadwozia VIN
« Odpowiedź #124 dnia: Listopad 25, 2018, 20:14:47 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
skaldaki nie maja oznaczenia silnika i skrzyni,
00 maja wszystkie waskie - pozniej w miejsce 00 weszlo oznaczenie literowe roku produkcji,
tylko nie wiem czy to weszlo z MR93 czy jakos pozniej i czy od razu poszedl reset licznika wyprodukowanych sztuk, czy dopiero z Plusami,
mozliwe,ze odpowiedzi na te pytania juz padly w temacie
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Rozkodowywanie numeru nadwozia VIN
« Odpowiedź #125 dnia: Czerwiec 10, 2020, 22:49:41 pm »

Offline Szymon

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 353
  • Płeć: Mężczyzna
    • B01AAA
Hops do góry - popracowałem chwilę z numerkami i mogę się podzielić kilkoma informacjami w temacie.
Miejsce i rok produkcji w VIN pojawiło się w styczniu lub lutym 1994 roku. Gdzieś pomiędzy numerami nadwozia 632000 a 636000. Będę się starał z czasem jeszcze zawęzić ten przedział.
Żadnego resetu numeracji nie było - gdzieś w połowie 1997 roku po numerze 900000 (lub 899999) przeskoczono do numeru 100000 (lub 100001). 102565 został zarejestrowany w pierwszym tygodniu sierpnia 1997 roku. Oczywiście nie ma tutaj mowy o żadnym dublowaniu z już wyprodukowanymi nadwoziami. Możliwe że wtedy też pojawił się numer nanoszony laserowo. Ale tutaj sobie już tylko gdybam.
Bartek pisał o numerze B01000WW900268 z datą pierwszej rejestracji grudzień 1996 - otóż po przeskoku numery powyżej 900000 nadawano nadwoziom przeznaczonym na części zamienne/wymiany gwarancyjne (o czym świadczą 000 w miejscu na oznaczenia silnika i przełożenia). Do 2001 roku wyprodukowano ok. 500 takich nadwozi.
Atu nie miało osobnej numeracji, Cargo wykańczane w Grójcu również miały numery zgodnie z kolejnością. Jedynie Trucki rozpoczęto od SUPB04***0000001, ostatnie wypusty z 2003 to okolice SUPB05EJL3N091***.
Ostatnie Polonezy - SUPB (01/30/40) CE (H/B) 2W183***
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 10, 2020, 23:03:32 pm wysłana przez Szymon »