Autor Wątek: Turbo 2.0  (Przeczytany 2332 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Turbo 2.0
« dnia: Luty 23, 2011, 12:32:42 pm »

pawelo21

  • Gość
Czy jest ktoś w stanie mi pomóc jeśli chodzi o doprowadzenie smarowania do turbiny? Silnik 2.0 DOHC Fiata.

Odp: Turbo 2.0
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 23, 2011, 14:20:04 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
proponuję przestudiowanie pozycji Guya Crofta i włoskich for.

najprostsze wyjście to dołożenie podstawki pod filtr oleju - są w sklepach z częściami do tuningu mechanicznego oraz na allegro. Można też dorobić trójnik w miejsce gdzie jest czujnik ciśnienia oleju.
Polecam pierwszą opcję, daje też możliwość od razu podpięcia chłodnicy oleju.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: Turbo 2.0
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 23, 2011, 22:23:14 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Czy jest ktoś w stanie mi pomóc jeśli chodzi o doprowadzenie smarowania do turbiny? Silnik 2.0 DOHC Fiata.
Najprosciej uzyc trojnika olejowego z lady/starego poloneza. Czujnik wkrecasz z boku trojnika a srodkowa przelotke rozwiercasz aby miec wiekszy przelot i dorabiasz waz do smarowania turbo z koncowka tak jak czujnik
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Odp: Turbo 2.0
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 12, 2011, 18:38:59 pm »

Offline Zuczek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 836
    • Polonez 2.0Turbo, Syrena 1.0, Tarpan2.9v6 4x4
    • FSO KLUB MAŁOPOLSKA
ja u siebie mam z pod czujnika cisnienia oleju i niemamz tego tytułu zadnych problemów.
ale mozesz tez jak kolega napisal wziasc z podstawki pod filtr
polonez 2.0 DOHC Turbo
Syrena 105 1.0 pyr pyr,Tarpan2.9v6 4x4
punto 1.2 - Qatro in progress
ford escort MKIII 1984 1.6 Automatic
wigry 2, clk

Odp: Turbo 2.0
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 17, 2011, 15:53:26 pm »

Offline manieko58

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 549
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + 2.2 16v (c22xe)
najprościej będzie właśnie z czujnika
Atu + było 1.6 ohv
1.4 16v rover
1.6 16v rover
 2.0 16v c20xe opel
jest hybryda opla c22xe