Autor Wątek: Uszczelnienie Cylindrów  (Przeczytany 1646 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Uszczelnienie Cylindrów
« dnia: Marzec 06, 2014, 19:53:34 pm »

Offline uKi

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 20
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro Plus 1,6 rover
Witam :]
Mam pytanko do kolegów.
To znaczy w jaki sposób są uszczelnione cylindry w poldolocie 1,4 i z czy się to je.
Nie rozebrałem tego jeszcze, mam goły blok na stole, chcę to przy okazji zrobić.
Jeśli ktoś ma jakąś serwisówke do tego silnika to bardzo o to proszę. Jeśli nie to proszę o odpowiedz.
Czym się to uszczelnia? czy jest jakiś klej do tego? ile mają wystawać cylindry z bloku po złożeniu?
Pozdrawiam.

Odp: Uszczelnienie Cylindrów
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 06, 2014, 19:58:34 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
W silniku na starym bloku (Do połowy 1995) o-ringami. W nowym przy pomocy niebieskiego Hylomaru w miejscu osadzenia w bloku.
Powinny wystawać ok. 0.09-0.11mm.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Uszczelnienie Cylindrów
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 06, 2014, 20:07:25 pm »

Offline uKi

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 20
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro Plus 1,6 rover
wysokość wystawania cylindrów przy osadzeniu na oringach czy kleju jest taka sama?

Odp: Uszczelnienie Cylindrów
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 06, 2014, 21:11:45 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
W bloku starego typu to nie wiem jak sprawa wygląda, ale tam nie ma problemów z opadaniem tulei.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...