Autor Wątek: Silnik rovera + instalacja II gen Lambda Gaz BLITZ  (Przeczytany 2180 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Silnik rovera + instalacja II gen Lambda Gaz BLITZ
« dnia: Lipiec 13, 2011, 23:13:50 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
 Jak w temacie- posiada ktos moze u Siebie w aucie taka konfiguracje ? Mam problem z podłaczeniem gazowni(wyjeta z 1.6 OHV) a instrukcja instalatora ktora mam jest bardzo uboga i nie wiem gdzie mam podłaczyc kabel brazowy(opisany jako dodatni za kontaktem ) wychodzacy z centralki gazu i kabel szary który jest wejsciem niby na impulsy z cewki zaplonowej, ale pisza ze mozna tez brac sygnał z wtryskiwaczy wiec tez nie wiem która opcje wybrac
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Odp: Silnik rovera + instalacja II gen Lambda Gaz BLITZ
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 14, 2011, 01:48:53 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
brazowy to zazwyczaj obroty,
a pobieranie sygnalu z cewki i z wtryskiwacza to dwa rozne swiaty ,wiec albo cie w konia robia,albo to poprostu + po stacyjce,
nie ma jakiegos schematu dostepnego do tego badziewia ? bo sam nawet nie interesowalem sie - po co rzezbic w goownie
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Silnik rovera + instalacja II gen Lambda Gaz BLITZ
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 14, 2011, 12:13:27 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
wiec albo cie w konia robia,albo to poprostu + po stacyjce,
Nie wyraznie napisane jest ze minusowy biegun cewki(wartosc elektryczna zmieniajaca sie z obrotami)

nie ma jakiegos schematu dostepnego do tego badziewia
Schematu brak, jest tylko rozpiska i schemat blokowy który jest do niczego, wczesniej w abimexie brazowy nie był podpiety a szary był podłaczony do kabla idacego z komputera do modułu. W instrukcji pisza ze szary powinien zostac podpiety do sygnału czestotliwosci impulsów proporcjonalnych do liczby obrotów  np przewod idacy do obrotomierza, przewod łaczacy ECU z modulem zaplonu lub sygnałem z minusowego punktu na cewce zaplonu, lub sygnał ECU wtryskiwaczy. Zalecaja korzystac z sygnału o prostokatnej amplitudzie ale w roverze podepne to pod cewke zaplonu. Docelowo ma byc sekwencja ale chwilowo chce podpiac to co było wczesniej aby dało sie jezdzic na gazie
« Ostatnia zmiana: Lipiec 14, 2011, 12:18:27 pm wysłana przez Elwood#1887 »
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Odp: Silnik rovera + instalacja II gen Lambda Gaz BLITZ
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 14, 2011, 12:35:35 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
cale BRC ,nawet kable musieli pomieszac,
z tego co piszesz wynika ,ze ten szary jest tym ,gdzie w innych instalacjach jest brazowy - wykrywanie obrotow,badz sygnal obrotow ,
w centralkach wykrywanie obrotow, ,w zintegrowanych komputerach lub samych sterownikach jest to sygnal obrotow,
w tym badziewiu bedzie to zapewne wykrywanie obrotow - dziala to tak ,ze gdy obroty zniknal ,to centralka przelacza na benzyne (de fakto wylacza gaz) ,zeby odciac jego wyplyw na niepracujacym silniku,
czesto wystarczy nawet owinac troche przewodu na kablu WN ,ale w roverze jest stara cewka,wiec latwo sie podpiac pod sterowanie,

a brazowy olej ,skoro nie wiadomo do czego jest - moze to TPS ,
chwile mozna sie przemeczyc,skoro docelowo leci sekwencja,
ale jezeli to fullgroup z 1.4 to sekwencji tez nie mozna wlozyc standardowej,wiec nie kupujcie na żywioł
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.