Autor Wątek: podciśnienie w kolektorze ssącym  (Przeczytany 2700 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

podciśnienie w kolektorze ssącym
« dnia: Sierpień 31, 2011, 16:50:45 pm »

Offline waldi919

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 244
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ 2.0 GSI PN 81r :-)
Mam pytanie, może mi ktoś powiedzieć jakie podciśnienie powinno być w kolektorze ssącym na wolnych obrotach? I czy ono jest takie same dla gąźnika jak i wtrysku?
Atu+2.0 DOHC:
Klima
4x el szyby
Webasto
el lusterka

Odp: podciśnienie w kolektorze ssącym
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 31, 2011, 17:59:51 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
rozne zaleznie od silnika ,ale tak w okolicach 0.8bara podcisnienia ,albo inaczej 0.2 bara cisnienia ,
ale i 0.3-0.35 bywa
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: podciśnienie w kolektorze ssącym
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 01, 2011, 20:26:02 pm »

Larry075

  • Gość
Kolego, zdecyduj się, podciśnienia czy ciśnienia, na niskich obrotach powinno być 0,2 podciśnienia czyli -0,2bar, podczas hamowania silnikiem w granicach 0,8.

Odp: podciśnienie w kolektorze ssącym
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 01, 2011, 22:39:07 pm »

Offline waldi919

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 244
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ 2.0 GSI PN 81r :-)
O to właśnie mi chodziło. A powiedz mi czy jest różnica pomiędzy gaźnikiem a wtryskiem?
Atu+2.0 DOHC:
Klima
4x el szyby
Webasto
el lusterka

Odp: podciśnienie w kolektorze ssącym
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 01, 2011, 22:54:15 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Na wolnych obrotach jest w okolicy 0,6-0,8 Przy hamowaniu silnikiem przy wtyskowcu bedzie 0,8-0,9 ( bo się silniczek krokowy otwiera trochę) na gażniku nawet do 1.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r