Autor Wątek: Jak połączyć obrotek GSI z silinikiem rovera  (Przeczytany 5790 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Jak połączyć obrotek GSI z silinikiem rovera
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 11, 2011, 20:55:15 pm »

Offline P!otrek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
  • GSI power :P
    • malinka metalik :)
. Ten drugi różni się budową dlatego, że jest to najnowszy typ zegarów (2000 w górę). Takowy miałem oryginalnie w swoim. Też NT97A.
to jakim cudem mam taki w swoim z 98r. :P
FSO Polonez 1.6GSI 280000km praktycznie 340000 Rest In Pepperoni... jeszcze doczeka się następcy :)
wiem że nie powinienem ale kupiłem passata :D

Odp: Jak połączyć obrotek GSI z silinikiem rovera
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 11, 2011, 20:57:19 pm »

Online Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3793
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Nie doszukiwałbym się tutaj cudu. :D Być może po prostu się nie zrozumieliśmy, albo coś miałeś majstrowane przy zegarach, w każdym razie :
1997-2000 - elektronika na wierzchu, oznaczenie MScośtam
2000-2002 - elektronika schowana wewnątrz białej obudowy, nr. NT97A
 :]
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Jak połączyć obrotek GSI z silinikiem rovera
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 11, 2011, 21:30:18 pm »

Offline P!otrek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
  • GSI power :P
    • malinka metalik :)
to sie nie zrozumielismy :)
FSO Polonez 1.6GSI 280000km praktycznie 340000 Rest In Pepperoni... jeszcze doczeka się następcy :)
wiem że nie powinienem ale kupiłem passata :D

Odp: Jak połączyć obrotek GSI z silinikiem rovera
« Odpowiedź #23 dnia: Wrzesień 12, 2011, 15:14:34 pm »

Offline zastava

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 100
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fso Polonez Atu Plus 1.4 Rover / Caro 1.6 GLI / 3x Zastava1100p/ FSO 1500c
    • domki
Nie doszukiwałbym się tutaj cudu. :D Być może po prostu się nie zrozumieliśmy, albo coś miałeś majstrowane przy zegarach, w każdym razie :
1997-2000 - elektronika na wierzchu, oznaczenie MScośtam
2000-2002 - elektronika schowana wewnątrz białej obudowy, nr. NT97A
 :]
Kłócić się nie będę bo nie o to chodzi, ale ja mam poldka GSI rocznik 99 i w moim oryginalnie był ten mniejszy obrotek (bez elektroniki na wierzchu.) natomiast ten drugi jest z GLI z 1998 roku o ile dobrze pamiętam.