Autor Wątek: Sprawność amortyzatorów- jaki max dla Poldka?  (Przeczytany 3311 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sprawność amortyzatorów- jaki max dla Poldka?
« dnia: Grudzień 06, 2011, 23:08:19 pm »

Offline kuuuba777

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 293
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.4 16V
W związku z tym że ostatnio byłem na przeglądzie i za free 'dodawali' sprawdzenie sprawności amortyzatorów wdałem się w gadkę na ten temat z mechanikiem (czy tam diagnostą) który podbijał mi dowód. Ostatnio stwierdziłem że auto trochę nurkuje no i że może czas już na amorki z przodu (nie wymieniane 'x' czasu) więc zapytałem gościa na ile są jeszcze sprawne. Koleś powiedział że ok. 60%. Nie znam się na tym więc drążyłem dalej temat no i gdy wspomniałem o wymianie usłyszałem od Pana diagnosty że nie ma sensu bo nowe w Poldku nie osiągną więcej niż 70%. Pytam więc dlaczego? no i tu dostałem odpowiedź która mnie zawsze irytuje: "bo to Polonez". Po tym stwierdzeniu już sensownej wymiany argumentów nie było bo nie lubię rozmawiać z mechanikami którzy tak uważają. Koleś tylko dodał że nigdy nie widział żeby w Poldku było więcej jak 70% i że wynika to z jego budowy i tak samo jest w:... i tu wymienił kilka aut typu matiz, cinquecento.
I teraz pytanko co wy o tym sądzicie? To jest typowe uprzedzenie do Poldków czy typ rzeczywiście miał rację? Mam wrażenie że chodziło mu o auta z lekkim tyłem. No ale przecież Poldek nie ma tak bardzo lekkiej 'dupy'. Rozkład mas o ile mi wiadomo też ma przyzwoity.

Odp: Sprawność amortyzatorów- jaki max dla Poldka?
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 06, 2011, 23:13:13 pm »

Offline Łukasz - I-Love-Fso-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2679
  • Jeśli jest w Tobie wiara, uda się wszystko !
    • FSO 125p
Ech wszedzie to samo :) a ja uzeram sie z takimi dziadami :) ciekawe co powie na moje hipolowe :) i czy nie bedzie problemu z przegladem
FSO to coś więcej niż auta- to pasja to cale życie!

Odp: Sprawność amortyzatorów- jaki max dla Poldka?