Autor Wątek: Delphi czy Mototechnika  (Przeczytany 6120 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Delphi czy Mototechnika
« dnia: Luty 05, 2012, 19:58:44 pm »

Offline Thomson#1976

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 581
Witam, jaki środkowy drążek kierowniczy kupić do Poldoroverka? Mototechnika trochę tańsza, ale ważniejsze dla mnie co będzie lepsze. Jaki zestaw proponujecie, jakiej firmy końcówki drążków itp. Z góry dzięki

Odp: Delphi czy Mototechnika
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 05, 2012, 20:23:44 pm »

Offline luka92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 988
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6GLI 97'
Tutaj będzie jedna nie wiadoma są zwolennicy mototechniki jak ja ;) ale są też zwolennicy delphi ;) Nie ma jednoznacznej odpowiedzi choć wiadomo zasadniczo w większości wypadków droższe znaczy lepsze :D choć nie zawsze, ja na mototechnikę nie narzekam. Zawsze można trafić na wadliwy bądź nienaturalnie wytrzymały egzemplarz ...
W uszach szum, w oczach łzy, na liczniku czterdzieści trzy ;)
Sam go mam sam go pcham ;)

Odp: Delphi czy Mototechnika
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 05, 2012, 20:29:33 pm »

Offline michau

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1651
  • rover team
środkowy drążek to bym zainwestował w delphi, tak samo jak końcówki, ustawiasz zbieżność i masz dluzszy czas spokoj :) sworznie zwrotnicy uznalem ze lepsze beda mototechniki bo to groszowa sprawa zawsze mozna zmienic  i zbiezności nie trzeba po tym robic ;)
in garage : 1.4 16v, 1.5 8v  1.6 16v, 1.8 16v VVC, 2.0 OHC, 2.0DOHC
czy da się więcej? ;)

Odp: Delphi czy Mototechnika
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 05, 2012, 20:49:05 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13944
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
to ja wole na odwrot - z koncowkami wahacza za duzo roboty jest by to robic czesto,
a drazki kierownicze wole tansze,bo i tak dosc czesto padaja,
co do drazka srodkowego to juz zalezy od ceny delphi i mototechniki
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Delphi czy Mototechnika
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 05, 2012, 21:06:52 pm »

Offline P!otrek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
  • GSI power :P
    • malinka metalik :)
ja w tym roku wymienilem kocowki na mototechnike i jestem pozytywnie zaskoczony :) przejechałem już 3000km i chodzą jak nówki tylko pokryły sie nalotem rdzy... :/
FSO Polonez 1.6GSI 280000km praktycznie 340000 Rest In Pepperoni... jeszcze doczeka się następcy :)
wiem że nie powinienem ale kupiłem passata :D

Odp: Delphi czy Mototechnika
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 05, 2012, 21:09:13 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
no mi mototechnix wytrzymał 1200km to ja dziękuję prawie co miesiąc wymieniać końcówki, fakt na drażek środkowy mototechnix wystarczy, bo to inne siły działają na niego niż na końcowe. Z reszta w moim regionie środkowy drażek delphi jest nie do zdobycia... Niestety

Odp: Delphi czy Mototechnika
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 05, 2012, 21:26:36 pm »

Offline Grzesiek

  • elektryk wysokich napięć
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 343
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSO Podlasie
    • Caro R4 Turbo EMU Black 500+
    • 12.09 Performance
Mototechnika, ma to do siebie, że raz trafisz na dobrą, a raz po 500km ci się posypie. wiem, bo samemu taką kiedys kupiłem. Kupiłem Delphi i problem zniknął.
A na drążku środkowym co prawda działają inne siły, ale jeżeli kupisz delphiego, to nigdy jego wymieniać musiał nie będziesz (no chyba, że go uszkodzisz w wyniku jakiejś kolizji).
banned napisał: spędziłem tyle a tyle dni, budując coś co działało źle, ale za to mogłem się pochwalić na forum
>>500.6KM/562.7Nm https://youtu.be/pUEHL-NOYAI
Polonez R4T 100-200km/h w 5,5s
1/4 ET: 12.384s@195.12 km/h 13,192s @189,8km/h 13,015s @177,4km/h
Polonez? Tylko w Turbo.

Odp: Delphi czy Mototechnika
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 05, 2012, 21:42:09 pm »

Offline Thomson#1976

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 581
Zamówiony delphi:) Dzięki za odpowiedzi koledzy <spoko>