Autor Wątek: Polonez Caro 1.6GTI 16V 96' L-98 by zazikupl  (Przeczytany 24462 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Polonez Caro 1.6GTI 16V 96' L-98 by zazikupl
« Odpowiedź #40 dnia: Luty 13, 2012, 17:44:28 pm »

Offline Aetius

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1691
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI L-202 Polonez Atu+ 1.6 GSI 92U
dajcie spokój, maciek na co ci taka wielka felga? ładnie jest na rialach tak jak jest, ew jakieś 14 ale nie 17 :/
połóż na glebę jeszcze i w ogóle będziesz miał lanspoldka jakich coraz więcej zamiast ładną klasyczną furę
Był:
1.6 GLE L115 Pn Caro
Jest:
1.4 GLI 16v L202 Pn Caro orciari / 1.6 GSI 92U Atu+ / Mazda 2.5 V6 / Saab 900i 2.0 LPG

Odp: Polonez Caro 1.6GTI 16V 96' L-98 by zazikupl
« Odpowiedź #41 dnia: Luty 13, 2012, 19:34:48 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
dajcie spokój, maciek na co ci taka wielka felga? ładnie jest na rialach tak jak jest, ew jakieś 14 ale nie 17 :/
połóż na glebę jeszcze i w ogóle będziesz miał lanspoldka jakich coraz więcej zamiast ładną klasyczną furę
Dokładnie  <spoko>

Odp: Polonez Caro 1.6GTI 16V 96' L-98 by zazikupl
« Odpowiedź #42 dnia: Luty 13, 2012, 19:49:44 pm »

Offline zazikupl

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 616
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-98, Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-90
A nie myślałeś żeby go troszkę bliżej ziemi dać? Na razie jest dość terenowo usposobiony ;)
Przód zostaje bez zmian, jedynie tył mam przerobiony na 3 pióra. Będę chciał je sklepać bo stoi faktycznie trochę za wysoko. Po za tym ma być normalnie jak to w poldku :)
dajcie spokój, maciek na co ci taka wielka felga? ładnie jest na rialach tak jak jest, ew jakieś 14 ale nie 17 :/
połóż na glebę jeszcze i w ogóle będziesz miał lanspoldka jakich coraz więcej zamiast ładną klasyczną furę
Ale ja nie daje 17 felgi. U mnie będzie 15" i chciał nie chciał musi taka być bo wrzucam hamulce od fiata. Tarcze hamulcowe od fiata są większe i nie wejdą w seryjnego riala. Także felgi muszą byc zmienione
Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-98 96'
Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-90 96'
Mazda 6 2.0 16V Sedan "Exclusive" 03'
3x Romet Chart 210/211 89', 2x Romet Ogar 200 89', MZ ETZ 250 88', 4x WSK 125 68' 83', Romet Pegaz 710, WFM M06 125 59' 62'

Odp: Polonez Caro 1.6GTI 16V 96' L-98 by zazikupl
« Odpowiedź #43 dnia: Luty 14, 2012, 13:12:54 pm »

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 571
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
To są prawdziwe hamulce:



Też z rodziny fiatowskiej :)

Dlatego muszę mieć 17"

Kolego zazikupl, jak szukasz zacisków od 156 to mam takie zregenerowane, wypiaskowane i pomalowane proszkowo.



Felgi 15" też mam z prawie nowymi oponami.




Jak coś to PW
« Ostatnia zmiana: Luty 14, 2012, 21:47:35 pm wysłana przez Bolim#1838 »
* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI

Odp: Polonez Caro 1.6GTI 16V 96' L-98 by zazikupl
« Odpowiedź #44 dnia: Luty 14, 2012, 19:43:38 pm »

Offline PiatasE

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 664
  • Płeć: Mężczyzna
To są prawdziwe hamulce:



Też z rodziny fiatowskiej :)


Boże jedyny, ile to ma średnicy?

Odp: Polonez Caro 1.6GTI 16V 96' L-98 by zazikupl
« Odpowiedź #45 dnia: Luty 14, 2012, 21:49:56 pm »

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 571
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
Tarcza hamulcowa wentylowana od Alfy Romeo 159 3.2 V6 330mm + zaciski 4-tłoczkowe Brembo Alfa Romeo 166
* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI

Odp: Polonez Caro 1.6GTI 16V 96' L-98 by zazikupl
« Odpowiedź #46 dnia: Luty 14, 2012, 23:14:22 pm »

Offline zazikupl

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 616
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-98, Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-90
Bolim, ja rozumiem, że Twoje 2.4 Turbo trzeba mieć czym wyhamować, ale do 1.6 rovera nie trzeba aż takich tarcz :) Od alfy 156 starczą mi spokojnie
Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-98 96'
Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-90 96'
Mazda 6 2.0 16V Sedan "Exclusive" 03'
3x Romet Chart 210/211 89', 2x Romet Ogar 200 89', MZ ETZ 250 88', 4x WSK 125 68' 83', Romet Pegaz 710, WFM M06 125 59' 62'

Odp: Polonez Caro 1.6GTI 16V 96' L-98 by zazikupl
« Odpowiedź #47 dnia: Luty 14, 2012, 23:32:10 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
wyrwie ci drążki reakcyjne jak mocniej zahamujesz. :P
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Odp: Polonez Caro 1.6GTI 16V 96' L-98 by zazikupl
« Odpowiedź #48 dnia: Luty 14, 2012, 23:38:09 pm »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
Bolim, ile chcesz za takie piasty? Bez mojego materiału. Mowię serio, bo nie mogę dobrać felg na przód i tył. Jakby co to pisz PW

Odp: Polonez Caro 1.6GTI 16V 96' L-98 by zazikupl
« Odpowiedź #49 dnia: Luty 15, 2012, 18:50:25 pm »

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 571
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
Bolim, ile chcesz za takie piasty? Bez mojego materiału. Mowię serio, bo nie mogę dobrać felg na przód i tył. Jakby co to pisz PW

Piasty na przód kosztowały 800zł.

Polecam moje 15' z b. dobrymi oponami.
* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI

Odp: Polonez Caro 1.6GTI 16V 96' L-98 by zazikupl
« Odpowiedź #50 dnia: Luty 15, 2012, 19:27:22 pm »

Offline Daniel#1981

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1732
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez atu+ 1.4 98, 125p 1.8 16V 88
Polecam moje 15' z b. dobrymi oponami.
Daj foto :) i cene.
1.4 GLI 16V

Odp: Polonez Caro 1.6GTI 16V 96' L-98 by zazikupl
« Odpowiedź #51 dnia: Luty 16, 2012, 13:28:57 pm »

Offline michau

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1651
  • rover team
Polecam moje 15' z b. dobrymi oponami.
Daj foto :) i cene.
spojrz pare postow wyżej ;)
in garage : 1.4 16v, 1.5 8v  1.6 16v, 1.8 16v VVC, 2.0 OHC, 2.0DOHC
czy da się więcej? ;)

Odp: Polonez Caro 1.6GTI 16V 96' L-98 by zazikupl
« Odpowiedź #52 dnia: Luty 21, 2012, 20:25:15 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6627
  • Płeć: Mężczyzna
Przy 17 calach to już warto pomyśleć o docięciu błotników żeby opona z jakimś sensownym profilem weszła.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Polonez Caro 1.6GTI 16V 96' L-98 by zazikupl
« Odpowiedź #53 dnia: Luty 21, 2012, 21:33:30 pm »

Offline Daniel#1981

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1732
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez atu+ 1.4 98, 125p 1.8 16V 88
docięciu błotników żeby opona z jakimś sensownym profilem weszła.
Mój na 16 calowych felgach jak jeździł to powyginały sie trochę błotniki i połamały nadkola ;] ale do 15 cali to nie trzeba nic robić ( chyba ) .
1.4 GLI 16V

Odp: Polonez Caro 1.6GTI 16V 96' L-98 by zazikupl
« Odpowiedź #54 dnia: Luty 21, 2012, 23:22:58 pm »

Offline zazikupl

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 616
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-98, Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-90
15 wejdzie ,,bez bicia" :)
Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-98 96'
Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-90 96'
Mazda 6 2.0 16V Sedan "Exclusive" 03'
3x Romet Chart 210/211 89', 2x Romet Ogar 200 89', MZ ETZ 250 88', 4x WSK 125 68' 83', Romet Pegaz 710, WFM M06 125 59' 62'

Odp: Polonez Caro 1.6GTI 16V 96' L-98 by zazikupl
« Odpowiedź #55 dnia: Luty 21, 2012, 23:28:50 pm »

Offline Marcin.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 188
  • Płeć: Mężczyzna
  • Peloponez
    • Fso Polonez Caro 1,6GLI L98
wsadź trójki oryginalne rzeźbione i bedzie najlepiej wygladać. możliwe że go widziałem w wołominie?


mój poldek w takim kolorze bardzo często jest w Wołominie to pewnie mnie widziałeś
Renault Safrane 3,0 V6 Baccara Automat
Renault Megane 2,0 RTE Automat
Ford Transit 2,0 TDDI 
Daewoo Leganza CDX 2,0

Odp: Polonez Caro 1.6GTI 16V 96' L-98 by zazikupl
« Odpowiedź #56 dnia: Luty 21, 2012, 23:59:29 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
Tarcza hamulcowa wentylowana od Alfy Romeo 159 3.2 V6 330mm + zaciski 4-tłoczkowe Brembo Alfa Romeo 166
kawał tarczy :) ja kupowałem do Toyoty Supry MK IV to miały 323mm średnicy to w porównaniu do przeciętnych robiły wrażenie ale z zaciskami od Mitsubishi 3000GT też tylko felga 17".

A do Poldka założył bym osobiście ładną 17tkę. do tego gleba i nic więcej nie trzeba by było, co prawda jeżdżę na 15" bo na inne na razie brak funduszy ale może kiedyś coś większego będzie :p

Ale zazikupl Twój będzie ładnie wyglądał na 15"
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: Polonez Caro 1.6GTI 16V 96' L-98 by zazikupl
« Odpowiedź #57 dnia: Luty 22, 2012, 00:04:19 am »

Offline Jaro

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 718
  • Ukryta opcja niemiecka
    • Caro Orciari OHV
połóż na glebę jeszcze i w ogóle będziesz miał lanspoldka jakich coraz więcej zamiast ładną klasyczną furę

A gdzież to ten wysyp polonezów na glebie i kole się dokonał? Jak narazie to zauważyłem tylko hordę takich samych seryjnych na seryjnych teilach i nic poza tym, oprócz nielicznych wyjątków.
LOW & SLOW

Odp: Polonez Caro 1.6GTI 16V 96' L-98 by zazikupl
« Odpowiedź #58 dnia: Luty 22, 2012, 00:05:52 am »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6627
  • Płeć: Mężczyzna
Mój na 16 calowych felgach jak jeździł to powyginały sie trochę błotniki i połamały nadkola ;] ale do 15 cali to nie trzeba nic robić ( chyba ) .

To zależy... Chodzi o to że jak z przodu masz seryjny odbojnik to za HRL koło o średnicy całkowitej jak w seryjnym nie ma szans zetknąć się z błotnikiem, natomiast skok zawieszenia tylnego jest tak obliczony że koło może wejść w błotnik bo dzięki temu jest mniejsze ryzyko wystrzelenia tyłu w kosmos na dziurze i maksimum trakcji przy dodaniu gazu na zakręcie (auto nie wychodzi bokiem). Stąd nieważne że masz rozmiar koła seryjny, wystarczy bardzo odsadzone ET i możesz rozwalić błotnik albo oponę o niego. Natomiast jeżeli dajesz felgę 17 to już trzeba masakrycznie niskiej opony żeby mieć seryjny rozmiar koła, bo jak nie to dystans do błotników się skraca i nawet z przodu może być problem. Przypominam że Poloneza projektowano w czasach gdy nawet w sporcie rajdowym do większości aut dawano felgi maks 13 calowe (na dzień dzisiejszy homologowana jest już chyba nawet felga 20calowa). Przy 17 cala albo opona musi być super cienka co na dziurę i dla drążków kierowniczych jest kiepskie , albo trzeba dociąć błotniki żeby ona miała gdzie chodzić ale już to np. wydłuży napęd.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E