Autor Wątek: Wariujące obroty  (Przeczytany 3545 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Wariujące obroty
« dnia: Październik 02, 2012, 16:42:11 pm »

Offline Krisstof

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 184
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4 GLI, Caro 1.6GLE zeswapowany na 1.4
Witam problem jest taki, kończę swapa i wypadało by dziada odpowietrzyć no ale... po odpaleniu wskakuję na 1,5k obrotów i tak faluje do 2 po chwili łapie 2 i trzyma, problem zniknie gdy komputer itd się poustawia na nowo ? czy coś innego będzie tego przyczyną?

Odp: Wariujące obroty
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 02, 2012, 16:43:57 pm »

piciek

  • Gość
Sprawdz krokowca i przepustnice czy sie nie zacina, wtyczke od temperatury z tylu silnika i czy nie lapie lewego powietrza.

Odp: Wariujące obroty
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 02, 2012, 16:45:53 pm »

Offline Krisstof

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 184
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4 GLI, Caro 1.6GLE zeswapowany na 1.4
Od dolotu do głowicy idzie taki przewód on wychodzi jako gumowy z jednej i drugiej strony pomiędzy jest plastikowy i tego nie mam, może być to wina tego ?

Odp: Wariujące obroty
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 02, 2012, 16:47:49 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
No może tamtędy łapać lewe powietrze. Musiałbyś sobie zaślepić otwór w kolektorze tymczasowo i powinny się obroty ustabilizować.

Jeśli obroty będą za wysokie, to pokręć delikatnie śrubką na cięgnie przepustnicy, z którą to śrubką styka się trzpień krokowca.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Wariujące obroty
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 02, 2012, 16:51:17 pm »

Offline Krisstof

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 184
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4 GLI, Caro 1.6GLE zeswapowany na 1.4
To idę próbować ;)

Odp: Wariujące obroty
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 02, 2012, 17:08:43 pm »

Offline Krisstof

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 184
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4 GLI, Caro 1.6GLE zeswapowany na 1.4
No i to chyba chodziło o lewe powietrze. Jak z dolotu wychodzi taki króciec to ja na tym króćcu nic założone nie mam. Zatkałem i obroty znacząco spadły ;) teraz pytanie czy to jest króciec do pochłaniacza par? i czy jeśli pochłaniacza nie mam to czy mogę go zaślepić? ;)

Odp: Wariujące obroty
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 02, 2012, 17:12:50 pm »

piciek

  • Gość
Mozesz zaslepic. Pochlaniacz ma wyjscie w kolektorze ssacym miedzy 2i 3 kanalem do cylindra. U Ciebie chyba jest nie podlaczona odma? Z pokrywy zaworow wychodza dwa krocce, jeden laczysz z przepustnica drugi z kolektorem ssacym.

Odp: Wariujące obroty
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 02, 2012, 18:07:02 pm »

Offline Krisstof

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 184
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4 GLI, Caro 1.6GLE zeswapowany na 1.4
No i wszystko ;) dziękuję pięknie za pomoc ;)