Autor Wątek: wymiana drzwi i błotników.  (Przeczytany 4174 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

wymiana drzwi i błotników.
« dnia: Kwiecień 14, 2009, 18:15:39 pm »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2632
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
żeby dokręcić zawiasy drzwi do słupka, trzeba mieć zdjęte błotniki,  do czego licować drzwi jak nie ma błotników? niech no mi ktoś powie, jak to zrobić.
zakładać listwę progową czy nie?
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

wymiana drzwi i błotników.
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 14, 2009, 18:50:35 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6139
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Do tylnych drzwi.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

wymiana drzwi i błotników.
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 14, 2009, 19:13:17 pm »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2632
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
robiłeś to, czy tylko przypuszczasz? czyli zaczynać od tylnych drzwi później przednie i dopiero błotniki?
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

wymiana drzwi i błotników.
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 14, 2009, 19:25:26 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1566
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
a nie lepiej przykrecic zawiasy do slupka, poluzowac czesc zawiasu przykreconego do  drzwi i sobie regulowac  z zalozonym blotnikiem?
przykrecic leciutko zawias, zeby drzwi nie odpadly. zamknac, zobaczyc w ktora strone drzwi sa nie halo, otworzyc drzwi, poluzowac, ustawic wstepnie jak ma byc, przykrecic, zamknac, sprawdzic itp...
ja tak ustawialem o ile mnie pamiec nie myli.
to ja, byly Marcin#839

wymiana drzwi i błotników.
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 14, 2009, 19:31:10 pm »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
Cytat: "wrb"
żeby dokręcić zawiasy drzwi do słupka

mozesz wytlumaczyc? chodzi Ci o drzwi przednie czy tylne?

wymiana drzwi i błotników.
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 14, 2009, 20:09:30 pm »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2632
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
chodziło mi o przednie drzwi, właśnie rozmawiałem z kolegą blachowym :) -kol. Stingerek ma rację. zaczyna się od dupy strony :shock:  :shock: , tylne pasuje się do tylnego błotnika, później przednie ustawia się do tylnych a na końcu błotnik ustawia się do przednich.
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

wymiana drzwi i błotników.
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 14, 2009, 20:55:29 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6139
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Cytuj (zaznaczone)

robiłeś to, czy tylko przypuszczasz? czyli zaczynać od tylnych drzwi później przednie i dopiero błotniki?

Robiłem.
tylko że nie ściagaj wszystkiego od razu,  a jesli masz zamiar wymienaic przod i tyl to zacznij od tylnych drzwi.
Jak założysz i ustawisz to dopiero odkręć błotnik i ustawiaj przednie.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

wymiana drzwi i błotników.
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 14, 2009, 21:10:04 pm »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2632
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
blacharz robił progi i inne dziury, zdjął wszystko. ale teraz jak wiem to już dam radę- mam czas i cierpliwość.  :mrgreen:

[ Dodano: 2009-04-18, 01:59 ]
Łatwo powiedzieć, gorzej zrobić. walczyłem dziś z drzwiami tylnymi- za kierowcą. założyłem, ustawiłem szczeliny, dokręciłem zawiasy- no bajka! zaglądam do środka, patrzę na dolną krawędź a tam brakuje 5mm do uszczelki! patrzą na blachę- też nie licuje jakieś 3mm. doginaliśmy we dwóch z synem i nic. podjechałem do budynku tak, że założyłem żabę i przez deskę dociskałem- też się nie dało. wydawało mi się w pewnym momencie, że jest już dobrze ale okazało się że to słupek się ugina. no i tak zostanie. w uszczelkę włożyłem rurkę gumową, co prawda szczeliny nie ma ale blachy nie licują.
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

Odp: wymiana drzwi i błotników.
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 11, 2012, 21:16:14 pm »

Offline MichalSW

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 857
  • Płeć: Mężczyzna
Odgrzebię temat. Ile powinny wynosić szczeliny między drzwiami tylnymi i błotnikiem tylnym, między drzwiami przednimi i tylnymi i między drzwiami przednimi i błotnikiem przednim w Polonezie? Gdzieś to widziałem, ale teraz jak potrzebne nie mogę znaleźć.
Pomóżmy Jackowi!

Odp: wymiana drzwi i błotników.
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 11, 2012, 22:19:48 pm »

Offline Michał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 716
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.6, LEXUS IS
Ja tam robiłem na oko te szczeliny i tak aby zamek dobrze trafiał na swoje miejsce  :P Jakoś wyszło i nawet linia zachowana  :d