Autor Wątek: calsonic vs uklad cisnieniowy  (Przeczytany 3218 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

calsonic vs uklad cisnieniowy
« dnia: Marzec 17, 2013, 18:28:16 pm »

Offline kakofoniks

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 443
Czym się różni w mocowaniach.
Zamierzam wyjąć calsonica i założyć zwykły ciśnieniowy.
Czy mocowanie układów się różni?
gdyby Bóg był za przednim napędem chodzilibyśmy na rękach

Odp: calsonic vs uklad cisnieniowy
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 17, 2013, 21:09:49 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
nie wiem jak mocowania ,ale nawiewy w desce rozdzielczej sie roznia ,wiec musisz sie zaopatrzyc w gore deski
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: calsonic vs uklad cisnieniowy
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 17, 2013, 22:21:54 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
A skromnie zapytam dlaczego wyjmujesz clasonica.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: calsonic vs uklad cisnieniowy
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 17, 2013, 22:29:31 pm »

Offline qziok

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 602
    • Coupé Plus
pewnie dla klimy

Odp: calsonic vs uklad cisnieniowy
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 18, 2013, 09:24:23 am »

Offline kakofoniks

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 443
1. wyjmuje, żeby założyć klimę
2. mam cały układ ciśnieniowy łącznie z całą deską więc zakładam, że wszystkie części są
3. calsonika nie sprzedaje - po wyjęciu ładnie zapakowany wyląduje na półce w garażu - może kiedyś do niego wrócę
4. INTERESUJĄ MNIE TYLKO MOCOWANIA - CZY SĄ INNE czy to jest robota typu wyjąć calsonica i włożyć zwykły układ
gdyby Bóg był za przednim napędem chodzilibyśmy na rękach

Odp: calsonic vs uklad cisnieniowy
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 18, 2013, 12:05:24 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
4. INTERESUJĄ MNIE TYLKO MOCOWANIA - CZY SĄ INNE czy to jest robota typu wyjąć calsonica i włożyć zwykły układ
Teoretycznie tak jednak w FSO nic do końca nie wiadomo. Clasonic pojawił się po podcisnieniówce więc wszystkie mocowania powinny być.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: calsonic vs uklad cisnieniowy
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 18, 2013, 12:32:00 pm »

Offline kakofoniks

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 443
mam zdjecia obu nagrzewnic wieczorem wkleje zdjecia - moze ktos kto zna lepiej się ode mnie będzie w stanie powiedzieć czy punkty mocowań są takie same.
gdyby Bóg był za przednim napędem chodzilibyśmy na rękach

Odp: calsonic vs uklad cisnieniowy
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 25, 2013, 08:10:01 am »

Offline kakofoniks

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 443
Pytanie do fachowców czym się różnią punkty mocowań

CALSONIC









ZWYKLA









gdyby Bóg był za przednim napędem chodzilibyśmy na rękach

Odp: calsonic vs uklad cisnieniowy
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 25, 2013, 17:35:00 pm »

Offline chudy8604#1971

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 287
  • Płeć: Mężczyzna
    • BoroKombi 1.8 16V TURBO
punkty mocowań są zupełnie inne to nie trzeba być fachowcem żeby to zobaczyć.... wentylator w calconiku jest u góry i cała nagrzewnica mieści sie w jednym słupku. Plusowska nag. ma wentylator za schowkiem i cała leży poziomo do deski. Jedyne co bedzie pasowało do dziura na przewody ale nie jestem do końca pewny bo calsonic miał chyba tylko jedną a plusowska potrzebuje dwóch przelotek. Ja robiłem taką przekładke ale dokładnie w drugą strone z plusowskiej na calsonica 

Odp: calsonic vs uklad cisnieniowy
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 25, 2013, 19:09:31 pm »

Offline kakofoniks

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 443
a musiałeś coś spawać? czy tylko odkręciłeś zwykłą i przykręciłeś calsonica?
gdyby Bóg był za przednim napędem chodzilibyśmy na rękach

Odp: calsonic vs uklad cisnieniowy
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 25, 2013, 19:26:14 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jezeli chodzi o gwinty i rozne trzymajace blaszki to nie trzeba spawac ,bo mozna uzyc nitow gwintowanych,
ale raczej nie powinno brakowac mocowan stalych ,bo przeciez musieliby to na tasmie produkcyjnej zmieniac,
no ale Chudy zaraz nam pewnie zdradzi tajemnice
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: calsonic vs uklad cisnieniowy
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 25, 2013, 19:59:13 pm »

Offline chudy8604#1971

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 287
  • Płeć: Mężczyzna
    • BoroKombi 1.8 16V TURBO
ja musiałem wszystkie otwory na nowo wiercić i montowałem śruby na prze wylot (nie mam spawarki). nagrzewnica calsonik lepiej pasuje do wnetrza starego typu bo już są wszystkie wyprowadzenia