Autor Wątek: Pytanie do SWAP-owników 1.4 do 125p  (Przeczytany 7153 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Pytanie do SWAP-owników 1.4 do 125p
« Odpowiedź #20 dnia: Kwiecień 04, 2013, 07:58:28 am »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
W polonezie zmienić to jest nic.
w fiacie musisz jeszcze zrobić mocowania pod kolumnę kierownicy, bo obecna jest przykręcona do pedałów, które trzeba wywalić.
mozna dać kolumnę z regulacją wtedy z poloneza, ale i tak bez spawania i dorabiania wsporników się nie obędzie
pedały same z siebie nie pasują, bo góra pedału sprzęgła wychodzi w silniku wycieraczek (trzeba obracać) i samą dziurę na niego też trzeba zrobić. By nie ciąć wielkiej dziury wspornik od pedałów trzeba pociąciąć i przemodelować w tym miejscu.
Oczywiście jeszcze przerobić pedał gazu, by był na linkę, stary wymontować.
Jak już się ma to wszystko rozmontowane, to powiększyć dziurę na przekładnie przy okazji, by wspoma wskoczyła.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Pytanie do SWAP-owników 1.4 do 125p
« Odpowiedź #21 dnia: Kwiecień 04, 2013, 16:00:15 pm »

Offline Młody#

  • To jest bardzo ładny polonez
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 905
  • Płeć: Mężczyzna
    • 1.5C / 125p
masz jakies zdjęcia ?
Poloneza, za milion czterysta?

Odp: Pytanie do SWAP-owników 1.4 do 125p
« Odpowiedź #22 dnia: Kwiecień 06, 2013, 16:20:26 pm »

Offline nielsen

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 158
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro+ Gsi 42U --> ATU+ 1.6GSI 74U --> Caro+ 1.4 Mpi 69E --> Fiat 125p
teraz wykopałem na forum fiata125p, ze chłopaki go doginali przy pomocy palnika.

http://forum125p.pl/viewtopic.php?f=3&t=1750&start=20
W gronie znajomych znany jako "chory na polonezy"

Ale żeby szyba rdzewiała? to już lekka przesada :/