Autor Wątek: ukręcone szpilki zbiornika.  (Przeczytany 3522 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

ukręcone szpilki zbiornika.
« dnia: Kwiecień 21, 2014, 20:46:39 pm »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2632
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
wymyślcie jakiś sposób na taką usterkę. zbiornik jeszcze w dobrym stanie ale 3 szpilek trzymających dekiel pompy mu brakuje. wiercić otwory i gwintować? jakiego kleju użyć do wklejenia króćca odpowietrzania. fabrycznie też był wklejany.
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

Odp: ukręcone szpilki zbiornika.
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 21, 2014, 20:51:33 pm »

Offline sikorak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 355
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 2000C i.e.
Ja rozwierciłem i zanitowałem w kilku miejscach. A najlepiej to wymienić zbiornik :)

Odp: ukręcone szpilki zbiornika.
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 21, 2014, 21:20:57 pm »

Offline kuba92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2988
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16v Orciari
Pamiętaj, że zawsze przy takich operacjach istnieje ryzyko zapłonu - opary potrafią długo pozostać w nawet pozornie pustym zbiorniku. Najlepiej znaleźć inny zbiornik, tak dla spokoju. ;)

Odp: ukręcone szpilki zbiornika.
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 21, 2014, 21:24:06 pm »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2632
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
wiem, znam sytuację. cysterna wybuchła po 7 latach stania z otwartymi włazami. wszelkie operację ze zbiornikiem przeprowadzam po napełnieniu go wodą.
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

Odp: ukręcone szpilki zbiornika.
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 21, 2014, 21:45:40 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
jakiego kleju użyć do wklejenia króćca odpowietrzania. fabrycznie też był wklejany
raczej lutowany mosiądzem, ewentualnie cyną i tego bym się trzymał.
odnośnie szpilek, jak chcesz profi, to przewierć stare na wylot, wsadź od wnętrza baku mosiężne śruby i przylutuj. jak druciarsko, to wkręty samowiercące dadzą radę.

cysterna wybuchła po 7 latach stania z otwartymi włazami.
jak ktoś ma pecha, to i w dupie palec złamie. szlifowałem kątówką bak z benzyną w środku i jak widać, dalej żyję.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Odp: ukręcone szpilki zbiornika.
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 21, 2014, 22:49:23 pm »

Offline piotrek72

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 496
  • Płeć: Mężczyzna
  • PN 2000
    • Borewicz -underconstruction
Również odpadły mi te szpilki dwie lub trzy i rurka jedna zasilająca to wlutowałem na twardy lut śrubki mosiężne & kawałek rurki z miedzi .
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 21, 2014, 22:50:59 pm wysłana przez piotrek72 »

Odp: ukręcone szpilki zbiornika.
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 21, 2014, 23:20:04 pm »

Offline P!otrek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
  • GSI power :P
    • malinka metalik :)
pompę u siebie wkleiłem na jakiś odporny silikon, a ze śrubek ocalały trzy, jeżdżę już tak 3 lata i benzyną nie śmierdzi czy coś w tym stylu ;)
FSO Polonez 1.6GSI 280000km praktycznie 340000 Rest In Pepperoni... jeszcze doczeka się następcy :)
wiem że nie powinienem ale kupiłem passata :D

Odp: ukręcone szpilki zbiornika.
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 22, 2014, 10:06:50 am »

Offline MichalFSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 377
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN Caro + 1.6GLI
Pamiętaj, że zawsze przy takich operacjach istnieje ryzyko zapłonu - opary potrafią długo pozostać w nawet pozornie pustym zbiorniku.
Zalej zbiornik do pełna wodą i smigaj z wiertarką...
Polonez lepszy niż myślisz!!!

Odp: ukręcone szpilki zbiornika.
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 22, 2014, 10:13:42 am »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3691
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
cysterna wybuchła po 7 latach stania z otwartymi włazami.
jak ktoś ma pecha, to i w dupie palec złamie. szlifowałem kątówką bak z benzyną w środku i jak widać, dalej żyję.

Gorzej byłoby gdyby był pusty.

Odp: ukręcone szpilki zbiornika.
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 22, 2014, 15:51:30 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Podpowiem tylko, dla chcących kleić- laminat (żywica+włókno szklane) nie rozpuszcza się w benzynie.
miałem zalaminowany dekiel pompy i wskaźnika- nie ciekło, śrub nie było
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r