Witam, okazuje się, że wymiarami są to identyczne alternatory, niczego nie trzeba przerabiać, pasuje idealnie 1:1.
Problemem jest dla mnie to, że w moim GSi ktoś zrobił "rzeźbę" i wstawił Elmot 44A z regulatorem RN2.
Magneti Marelli ma już wbudowany regulator, i teraz nie wiem jak to mam podłączyć.
Z Elmotu wychodziły 4 kable: 2 wsuwki i 2 oczka. MM ma jedną wsuwkę.
Wiadomo, że na śrubę B+ zakładamy oba oczka, ale którą wsuwkę założyć, i co zrobić z "nadwyżkową" wsuwką?
Czy po prostu jak tej jednej nie podłączę (domyślam się, że to do regulatora), to nic się nie stanie, czy do czegoś jednak muszę to podłączyć?
Zdjęcia obydwu alternatorów mam tu:
http://venioo.blogspot.com/2014/08/operacja-alternacja.htmlBędę wdzięczny za wszelką pomoc, bo muszę szybko to poskładać i odpalić wóz.