Autor Wątek: Postawienie Rovera na wiązce PN Bosch  (Przeczytany 1494 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Postawienie Rovera na wiązce PN Bosch
« dnia: Grudzień 22, 2014, 20:57:15 pm »

Offline Damian__

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 65
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu Plus
Siemka.
Jestem w trakcie swapu z Boscha na Rovera, jednak nurtuje mnie pytanie czy dało by radę bez wymiany całej instalacji spiąć wiązkę silnika Rover z wiązką kabinową Bosch. Odbyło by się to bez większych problemów?

Odp: Postawienie Rovera na wiązce PN Bosch
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 22, 2014, 21:18:55 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Większość swapów tak jeździ. W Twoim aucie jest złącze 13-krotne przy prawej poduszce amortyzatora i należy wykonać przejściówkę (złącze fizycznie to samo, ale piny inaczej ułożone i odległość jednej od drugiej nie pozwoli na sp ięcie). Z tego co pamiętam to jest tam kontrolka ciśnienia oleju, +12v po stacyjce, czujnik temperatury, obrotomierz i pompa paliwa). W kwestii pompy paliwa to w Boschu z wiązki silnika wychodzi jedynie sygnał do przekaźnika w skrzynce, a w Roverze przekaźnik jest w wiązce silnika i dlatego jest od razu przewód prądowy. Można je połączyć, ale wtedy trzeba zrobić zworkę w miejsce przekaźnika pompy (połączyć pin sterujący z pinem wyjściowym).
Gdzieś miałem zapisane piny, bo swapowałem Boscha 1998 na Rovera.
Po za tym dochodzi kwestia zasilenia wiązki - w OHV jest ono po prawej stronie i jest podłączone do alternatora, a w Roverze jest po lewej i jest to dwuprzewodowe złącze przy akumulatorze i jakoś trzeba sobie pociągnąć zasilanie z aku na prawą stronę.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...