Większość swapów tak jeździ. W Twoim aucie jest złącze 13-krotne przy prawej poduszce amortyzatora i należy wykonać przejściówkę (złącze fizycznie to samo, ale piny inaczej ułożone i odległość jednej od drugiej nie pozwoli na sp ięcie). Z tego co pamiętam to jest tam kontrolka ciśnienia oleju, +12v po stacyjce, czujnik temperatury, obrotomierz i pompa paliwa). W kwestii pompy paliwa to w Boschu z wiązki silnika wychodzi jedynie sygnał do przekaźnika w skrzynce, a w Roverze przekaźnik jest w wiązce silnika i dlatego jest od razu przewód prądowy. Można je połączyć, ale wtedy trzeba zrobić zworkę w miejsce przekaźnika pompy (połączyć pin sterujący z pinem wyjściowym).
Gdzieś miałem zapisane piny, bo swapowałem Boscha 1998 na Rovera.
Po za tym dochodzi kwestia zasilenia wiązki - w OHV jest ono po prawej stronie i jest podłączone do alternatora, a w Roverze jest po lewej i jest to dwuprzewodowe złącze przy akumulatorze i jakoś trzeba sobie pociągnąć zasilanie z aku na prawą stronę.