Autor Wątek: Polonez na gaźniku i zapłonie klasycznym gaśnie podczas jazdy  (Przeczytany 2038 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Polonez na gaźniku i zapłonie klasycznym gaśnie podczas jazdy
« dnia: Czerwiec 19, 2015, 15:31:10 pm »

Offline Master82

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 234
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pabianice
J.w. gaśnie przy obrotach rzędu 2,5 tyś, jakby brakło iskry. Wystarczy przekręcić kluczyk na zapłon ponownie i silnik zaczyna pracować, czasem też odpala samoistnie przy wciśnięciu sprzęgła. Co mu dolega? Coś z aparatem czy gaźnikiem?
« Ostatnia zmiana: Lipiec 26, 2015, 16:19:35 pm wysłana przez Master82 »
wszyscy mają tajne projekty, mam i ja ;)

Odp: Polonez na gaźniku i zapłonie klasycznym gaśnie podczas jazdy
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 20, 2015, 07:46:50 am »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Raczej iskra.
Jak często się to dzieje? Zapłon klasyczny do bólu jak rozumiem, cewka odpowiednia?
kondensator można podmienić, możliwe też, że najzwyczajniej coś nie kontaktuje, np. kabelek aparat-cewka
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Polonez na gaźniku i zapłonie klasycznym gaśnie podczas jazdy
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 25, 2015, 00:27:19 am »

Offline Master82

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 234
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pabianice
Jak często? Cały czas, powyżej 2,5 tyś obrotów, ale tylko podczas jazdy, prawie nigdy na luzie. Jutro pewnie podmienię w końcu cały aparat i nowy kabelek dam.
wszyscy mają tajne projekty, mam i ja ;)

Odp: Polonez na gaźniku i zapłonie klasycznym gaśnie podczas jazdy
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 30, 2015, 20:24:37 pm »

Offline Master82

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 234
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pabianice
Czy powodem tego może być też sama cewka? Podobno występowały 2 modele, jeden do elektronicznego i jeden do przerywaczowego?
wszyscy mają tajne projekty, mam i ja ;)

Odp: Polonez na gaźniku i zapłonie klasycznym gaśnie podczas jazdy
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 01, 2015, 14:13:17 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
jak masz inną na podmianę to sprawdź.
cewek były dwa rodzaje, nie zamienne. klasyczna przy elektroniku, dawałby słabą iskrę, jeśli w ogóle. od elektronika przy zwykłym zapłonie, spaliłaby się.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Odp: Polonez na gaźniku i zapłonie klasycznym gaśnie podczas jazdy
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 07, 2015, 21:05:05 pm »

Offline Master82

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 234
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pabianice
Problem rozwiązany. Winna, nieprawidłowa cewka. Podmieniona na tą od elektronicznego i silnik śmiga.
Pozdrawiam
wszyscy mają tajne projekty, mam i ja ;)