Trzeba trochę odświeżyć. Ostatnio zmieniłem sworznie x4 , filtry, oleje (silnik, most, skrzynia) , termostat, drążki reakcje tył . Pożyczyłem bratu PN-a to urwał wydech przy okazji spawania wydechu przyspawałem zamek w drzwiach od kierowcy ponieważ mocowanie nie wytrzymało presji czasu . Ustawiłem zbieżność na +1 stopień a miałem -8,9 , teraz muszę wymienić wszystkie sworznie w układzie kierowniczym i jechać jeszcze raz gdyż gumy na końcówkach są spękane na drążku głównym jest luz i nie jest przyjemy luz w kierownicy. Przy wymianie sworzni które widziały fabrykę walczyłem z nitami jakieś 2 godziny, co prawda po wymianie przestało go nosić na prostej drodze i jestem z tego zadowolony. Dwa dni temu jeździłem bardziej bokiem ustałem w poprzek drogi i się zakopałem, wypychając samochód kolanem zbiłem tylna lewą lampę.
podczas pracy :
Drzwi świeżo po spawaniu spawaniu :
Ps. Chwilowo nie mam więcej zdjęć i miedzy czasie pomagam koledze składać Golfa II