Autor Wątek: Konewrsja GLE na GSI  (Przeczytany 2074 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Konewrsja GLE na GSI
« dnia: Kwiecień 03, 2019, 12:22:03 pm »

Offline Tales

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1366
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6GLE
Pytanie raczej z ciekawości.
Czy jest możliwa i czy ma sens konwersja silnika gaźnikowego na wielopunkt? Chodzi i o zmianę tylko osprzętu, blok a może też i głowica bez zmian.

Odp: Konewrsja GLE na GSI
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 03, 2019, 13:22:16 pm »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2148
nie ma
Na GLI tak.
GSI ma inną głowicę, inny kształt kanałów ssących i inne rozmieszczenie szpilek od kolektora.
GLI abimex i Bosch jak najbardziej.
Choć taka modyfikacja w aucie którego nie używa się na co dzień nie ma sensu.

Odp: Konewrsja GLE na GSI
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 03, 2019, 15:44:32 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
glowice od biedy mozna obrobic tak, by pasowal kolektor z GSI, ale nie ma to ekonomicznego uzasadnienia przy cenach glowic,
za to mozna cos ciekawego wyrzezbic przystosowujac kolektor z abimexa do listwy wtryskowej z gsi (przepustnice abimexa i gsi maja takie same mocowanie)
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Konewrsja GLE na GSI
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 03, 2019, 20:23:55 pm »

Offline Tales

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1366
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6GLE
A czy blok mógłby pozostac ten sam? Co jeszcze jest potrzebne?

Odp: Konewrsja GLE na GSI
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 03, 2019, 20:36:31 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
nawet gdybys wymienil glowice na GSI ,to blok mozesz zostawic,ale radzilbym wymienic sprezyny zaworowe na te ze starej glowicy,

potrzebne beda jeszcze jako roznice przy silniku : obudowa rozrzadu z chwytem na CPWK, kolo pasowe z kolem sygnalowym 60-2 i obudowa termostatu, bo ma miejsce na drugi czujnik temp.,
te rzeczy sa wspolne w gsi i boschu,
obudowe termostatu mozesz pominac i wkrecic czujnik temp. plynu dla ECU w inne miejsce
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Konewrsja GLE na GSI
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 03, 2019, 23:30:25 pm »

Online Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4798
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
A nie lepiej zamiast robić taką rzeźbę wrzucić mu LPG ze sterowaniem mieszanki na mikserze palnikowym? Efekt powinien być jeszcze lepszy niż po przeróbce na GSi, przy aparacie i gaźniku w dobrym stanie, w bonusie będziesz jeździł taniej na czystszym paliwie, unikniesz montażu niepraktycznego "barana" i potencjalnych problemów z wałkiem i hydro. Co właściwie chcesz osiągnąć taką przeróbką, to będzie prościej.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 03, 2019, 23:32:56 pm wysłana przez daniel22 »
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...