A może trzeba wywiercić otworek, 2mm, w termostacie jak jest np w GSI, wtedy powietrze będzie mogło spokojnie wychodzić z układu do zbiorniczka, a i płyn nie będzie robił dużego ciśnienia podczas rozgrzewania .
cis. nie rosnie przed termostatem, bo uklad ma dwa konce (ten odcinek nie jest ukladem zamknietym),
ten silnik ma spieprzony uklad chlodzenia i gdy jest duzo rozgalezien to sa tez rozne problemy np. gdy nagrzewnica ma zawor regulacyjny, to obieg nagrzewnicy musi miec dodatkowa odnoge ( trojnik przez ktory woda plynie jak chce),
a termostat na wejsciu chlodnicy ma okazje wykazac slabosc takiego umieszczenia,
musze przy tym porzezbic, bo bez otwartej nagrzewnicy temp. na silniku rosnie, ale to w moim przypadku,
tutaj uklad zapowietrza sie, gdy stygnie, wiec plyn nie jest pobierany od dolu, za to najpewniej powietrze jest wciaganie przez krociec przelewowy zbiorniczka,
a jakos odpowietrzac samo sie nie chce przez ten krociec,
mozna zalozyc zaworek zwrotny na wezu przelewowym i to powinno zalatwic problem