Autor Wątek: Konwersja gażnika na EFI ! cze?ć II  (Przeczytany 3791 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Konwersja gażnika na EFI ! cze?ć II
« dnia: Czerwiec 02, 2005, 13:10:03 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
No to się muszę pochwalić po wreszcie po miesi?cu pracy przejechałem pierwsze kilkana?cie metrów na wtrysku - jak na razie chodzi to trochę ko?lawo ale mam nadzieję że w przyszłym tygodniu zrobię już pierwsz? jazdę miejsk?.

A problemów zgromadziło się kilka:

- brak pozycjonowania wału korbowego , w końcu po wielu próbach padł czujnik Halla  :|
- przy okazji testowania czujnika okazało się że mam zapłon opóżniony o 60 stopni (w złym położeniu zamontowałem czujnik)
- no więc przyst?piłem do załatwienia sobie czujnika z GLi z kabelkiem, ale trzeba było dorobić uchwyt więc trochę gięcia i cięcia blachy aluminiowej (3 próby) oraz piłowanie dekla od rozrz?du (tak żeby wszedł tam czujnik)


Na razie pozostały tylko 2 - skopana obsługa wolnych obrotów (bł?d w programie powoduj?cy że jak s? za duże to je zwiększa zamiast zmniejszać  :P )
I wczoraj usunięte gubienie pozycjonowania wału powyżej 3000 obrotów.

No i przegi?łem z dawkami paliwa bo kopcił na czarno jak diesel (miał problemy z zapaleniem bo go zalewało)

Mam nadzieję że dzi? po poprawieniu wszystkich błędów zacznie chodzić w miarę noramalnie.

Trzymajcie kciuki.
"jest ryzyko , jest zabawa"

Konwersja gażnika na EFI ! cze?ć II
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 02, 2005, 21:01:33 pm »

Eater#851

  • Gość
Trzymamy...

Konwersja gażnika na EFI ! cze?ć II
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 02, 2005, 21:49:36 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
kciuki...

i czekamy na foty... :twisted:
  • Jef
  • Czaku

Konwersja gażnika na EFI ! cze?ć II
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 04, 2005, 08:56:24 am »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Ok - foty będ? w tym tygodniu - muszę znale?ć tylko jaki? serwer....
A co do dawek paliwa to znalazłem bł?d w programie (kolejny) - pomyliłem zmienn? przy liczeniu ilo?ci paliwa więc dostawał 5-10 razy więcej niż mógł spalić - to tłumaczy fakt że spalił 2 litry benzyny w ci?gu 20-30 minut  pracy na 2000 obrotach !
Dzi? po poprawach postaram się odpalić i może nagram jaki? filmik cyfrówk? !
"jest ryzyko , jest zabawa"

Konwersja gażnika na EFI ! cze?ć II
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 04, 2005, 18:21:35 pm »

Piotrek_

  • Gość
|więty, pode?lij mi na piter@sqad.pl, a ja to umieszcze na serwie

Konwersja gażnika na EFI ! cze?ć II
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 06, 2005, 16:15:52 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
No to poszły do Ciebie zdjęcia - na razie z garażu gdzie był silnik testowany. Wkrótce muszę zrobić zdjęcia In Car.
W sobotę doszłem już prawie do wszystkiego ale nispodziewana wizyta Policji zakończyła do?wiadczenia (komu? z bloku nie spodobało się że gło?no chodzi).
Dzi? może sprawdzę stabilizację biegu jałowego (ostatnio miał ok 500-600 obrotów) - wczoraj znalazłem dlaczego tak się dzieje więc dzi? może wszystko będzie ok. Teraz kolej na stroboskop - muszę ustawić bazowy k?t statyczny wg którego będzie mapping. (Niestety zależy od pozycji czujnika położenia wału i elektroniki która zbiera impulsy)

No wreszcie zmieniłem linkę od sprzęgła więc może jazda zrobi się normalna. Zostaje mi jedynie przerywacz bo co? jest nie tak z kierunkami.
"jest ryzyko , jest zabawa"

Konwersja gażnika na EFI ! cze?ć II
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 11, 2005, 22:13:18 pm »

Piotrek_

  • Gość
sorki za poslizg, ale mialem problemy ze swoim serwerkiem. oto foty i prosze o skomentowanie :)

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

Konwersja gażnika na EFI ! cze?ć II
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 12, 2005, 16:43:18 pm »

Woj-o#772

  • Gość
czerwone krzyżyki niestety widzę :(

Konwersja gażnika na EFI ! cze?ć II
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 12, 2005, 16:45:29 pm »

Guciu1801

  • Gość
Cytuj (zaznaczone)
czerwone krzyżyki niestety widzę

ja rowniez :(

Konwersja gażnika na EFI ! cze?ć II
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 12, 2005, 17:38:52 pm »

Piotrek_

  • Gość
serwer mi cos szwankuje w ten weekend, ale niestety nie mam na to wplywu :( sprobujcie odswierzyc stronke

edit: wystapila dziwna awaria serwera http. tylko ja mam dostep do calego serwisu ogame.desolid.org. moze do jutra uda sie to usunac.

Konwersja gażnika na EFI ! cze?ć II
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 13, 2005, 09:22:39 am »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
U mnie wszystkie foty się wczytuj?. No może dzi? uda mi się zrobić jakie? nowe fotki jak to wygl?da zmontowane w samochodzie. Spróbuję może jaki? krótki filmik jak to działa - na razie trochę nędznie ale dodałem możliwo?ć zmiany k?ta zapłonu (bazowego) i dawki bazowej w menu sterownika więc może uda się to jako? zno?nie ustawić. Auto je?dzi ale nie tak jakbym tego chciał ,no i pali olbrzymie ilo?ci paliwka. Wymieniłam ?wiece na nowe , dzi? kolejny test.
"jest ryzyko , jest zabawa"