Autor Wątek: Jak? kto? dlaczego? zegary w plusie  (Przeczytany 1873 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Jak? kto? dlaczego? zegary w plusie
« dnia: Kwiecień 10, 2006, 13:15:21 pm »

Boczek

  • Gość
Stało się co? zupełnie nieoczekiwanego. Sami zobaczcie co się stało. Kto? może to wytłumaczyć bo ja zupełnie nie wiem o co chodzi. Jest to nitka od poziomu paliwa.





Dlaczego  :?:

Jak? kto? dlaczego? zegary w plusie
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 10, 2006, 14:57:04 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13861
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
dlaczego sie spalilo ?
bo plynal za duzy prad :P
a dlaczego plynal za duzy prad ?
musisz sprawdzic czy wskaznik nie ma jakis zwarc
ewentualniemechanizm sygnalizujacy moze miec zwarcia
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Jak? kto? dlaczego? zegary w plusie
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 10, 2006, 15:25:55 pm »

Boczek

  • Gość
Raczej nie ma bo wymieniłem cał? tyln? mate i działa. Płyn?ł za duży pr?d poniewasz je?dziłem na rezerwie? bez sensu

Jak? kto? dlaczego? zegary w plusie
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 10, 2006, 16:28:18 pm »

Offline Osfald

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 690
    • JAGUAR XJL 3.0 Supercharged 380KM
ewidentnie za duzy prad  ;)

dlaczego? hmmm... tak gruba sciezka nie spali sie od byle czego (ewentualnie wada fabryczna)....  z tego co widze to ta sciezka wyglada na wspolny + lub wspolna mase... sprawdz wszystkie zaroweczki, czasami palac sie robia zwarcie na tyle male ze nie spali sie bezpiecznik i na tyle duze by sciezka nie wytrzymala
FSO Car Team
12 lat przejeździłem wyrobami FSO. Są powody do dumy :)

Jak? kto? dlaczego? zegary w plusie
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 10, 2006, 20:44:50 pm »

Boczek

  • Gość
To jest ?cieszka od + do rezerwy wska?nika paliwa

Jak? kto? dlaczego? zegary w plusie
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 11, 2006, 10:20:12 am »

PeNY#1816

  • Gość
Za karę sie spalilo...  :twisted:

A tak powaznie to ile kosztuje taka mata, pytam z ciekawosci, ale mam nadzieje ze mnie to nie spotka...

Jak? kto? dlaczego? zegary w plusie
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 11, 2006, 12:38:56 pm »

Boczek

  • Gość
Szczerze mówi?c to nie wiem bo miałem drugie zagary.

Jak? kto? dlaczego? zegary w plusie
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 11, 2006, 13:53:28 pm »

Offline Osfald

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 690
    • JAGUAR XJL 3.0 Supercharged 380KM
Cytat: "Boczek#1851"
To jest ?cieszka od + do rezerwy wska?nika paliwa


no kurka nie mam nigdzie schematu tej maty ze sciezkami wiec nie bede sie wychylal z teoriami... ale na zdjeciu widac przynajmniej dwa odbiorniki na tej sciezce - zarowke i wskaznik...
FSO Car Team
12 lat przejeździłem wyrobami FSO. Są powody do dumy :)

Jak? kto? dlaczego? zegary w plusie
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 11, 2006, 14:07:07 pm »

Boczek

  • Gość
Si. To jest żarówka od rezerwy

Jak? kto? dlaczego? zegary w plusie
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 11, 2006, 14:16:12 pm »

Offline Osfald

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 690
    • JAGUAR XJL 3.0 Supercharged 380KM
no to przyczyna moze byc jeden z tych dwoch odbiornikow lub cos co moglo przypadkiem dotknac samej sciezki lub tej widocznej na zdjeciu elektrycznej kocowki wskaznika...
FSO Car Team
12 lat przejeździłem wyrobami FSO. Są powody do dumy :)

Jak? kto? dlaczego? zegary w plusie
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 11, 2006, 14:22:22 pm »

Boczek

  • Gość
to jest jakie? rozwi?zanie. W takim razie pozostaje pytanie czy na tej ?cieszcze plus jest cały czas czy po stacyjce?

Jak? kto? dlaczego? zegary w plusie
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 11, 2006, 15:39:44 pm »

Offline Osfald

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 690
    • JAGUAR XJL 3.0 Supercharged 380KM
wszystkie wskazniki podnosza sie po stacyjce... wiec i tu nie powinno byc wyjatku ale 100% pewnosc moze dac Ci tylko pomiar miernikiem. Niestety nie mialem okazji tego sprawdzic osobiscie...
FSO Car Team
12 lat przejeździłem wyrobami FSO. Są powody do dumy :)

Jak? kto? dlaczego? zegary w plusie
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 14, 2006, 09:47:57 am »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Mysle ze sciezka miala wade. Prawdopodobnie miala jakis ubytek, zaczela sie grzac i w koncu szlag ja trafil. Prawdopodobnie :) Jedyne co wiemy na pewno to to ze K=1000 hehe
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Jak? kto? dlaczego? zegary w plusie
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 16, 2006, 23:49:30 pm »

Zak

  • Gość
Senn#1869,
jeszcze przed  przeczytaniem twojego postu nasuneło mi się ta sama my?l!(bez ?ciemy)

no to chyba wszystkie kilka sposobów na "ile sposobów może sie uszkodzić ?cieżka"? ;)