Autor Wątek: chce wiekszy skret  (Przeczytany 4593 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

chce wiekszy skret
« dnia: Sierpień 23, 2005, 08:59:52 am »

kiko

  • Gość
co trzeba zrobic lub co trzebwa przerobic aby df mial wiekszy skret.  z czego da sie wsadzic zawieszenie.  bo wiem ze tak robia.

pozdrawiam

chce wiekszy skret
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 23, 2005, 13:06:01 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Na pocz?tek spróbuj zmienić mocowanie hamulców na najazdowe. Potem może przekładnia nowego typu. Tyle mi przychodzi do głowy tak na szybkiego.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

chce wiekszy skret
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 23, 2005, 16:34:22 pm »

kiko

  • Gość
mam zamiar wsadzic z lady a przekladnie mam z 132.  moze cos pokombinowac z galkami???   a wogole jakit to sa najazdowe

chce wiekszy skret
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 23, 2005, 22:31:51 pm »

Piotrek_

  • Gość
ja mam przekladnie od argentyny i jej skret jest oglednie mowiac skromny. w lewo jak mercedes sprinter, a w prawo jak F-16 przy max ciagu :shock:

jaka przekladnia ma najwieksze wychylenia? oczywiscie mowa o przekladni ze wspoma

chce wiekszy skret
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 24, 2005, 11:43:49 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytuj (zaznaczone)
a w prawo jak F-16 przy max ciagu

To w prawo pomagaj sobie maksymalnym ci?gmiem padliny  :lol:  :lol:  :lol: .
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

chce wiekszy skret
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 24, 2005, 12:45:01 pm »

kowal

  • Gość
Cytat: "Piotrek#389"
ja mam przekladnie od argentyny i jej skret jest oglednie mowiac skromny. w lewo jak mercedes sprinter, a w prawo jak F-16 przy max ciagu :shock:


szczerze... to sprinter ktorym jezdzilem w soobte ma lepsze skrety niz moj polonez :!: jest takie jedno skrzyzowanie na ktorym zawsze zawracam i polonezem MUSZE wjechac na kraweznik, a sprinter nie potrzebowal tego...

chce wiekszy skret
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 24, 2005, 15:28:20 pm »

ajk#1212

  • Gość
bocian. pisz?c hamulce najazdowe masz na my?li zaciski mocowane z przodu tarcz? mam rację? w ksiazce od poldka pisali ze od 95 roku niby stosowano zaciski starego typu ale mocowane z przodu tarczy. czy w poldku 89 da rady pzrenie?ć zaciski do przodu? co trzeba zrobić? ( szukałem na forum ale nie znalazłem)

chce wiekszy skret
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 24, 2005, 15:38:36 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytuj (zaznaczone)
bocian. pisz?c hamulce najazdowe masz na my?li zaciski mocowane z przodu tarcz?

Zasadniczo chyba tak  :mrgreen:  :lol:

Cytuj (zaznaczone)
w ksiazce od poldka pisali ze od 95 roku niby stosowano zaciski starego typu ale mocowane z przodu tarczy

Dopiero w 95  :shock: . Chyba wcze?niej.

Cytuj (zaznaczone)
czy w poldku 89 da rady pzrenie?ć zaciski do przodu?

Pewnie tak. Szczegułów nie znam ale podobno nie jest to trudne. Zamieniasz tylko mocowania hamli lewy z prawym podobno. Jak nie u nas to może na AK wygrzebiesz na forum dokładny opis.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

chce wiekszy skret
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 24, 2005, 21:05:13 pm »

Piotrek_

  • Gość
Sterciu, ja w lewo mam lepszy skret niz seria.

w 94 zaciski byly z przodu. jak przeniesc? wykrecic cale zwrotnice, odkrecic te drazki od zwrotnic, zwrotnice zamienic stronami w aucie i skrecic wszystko do kupy. byloby dobrze wymienic gietkie przewody

ktos wie co z ta przekladnia?

chce wiekszy skret
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 24, 2005, 21:56:16 pm »

kiko

  • Gość
mi sie wydaje ze wszystkiemu winna jest przekladnia.  jak ja odlaczylem to skret powiekszyl sie o bardzo duuuuuzo . trzeba cos z tym wymyslic, przedluzyc ta lape od przekladni albo cos takiego, a co do tego przekladania zaciskow to czy to wogole ma jakis sens?  szukalem na ak ale nie znalazlem jak ktos znajdzie to niech zapoda linka.
jutro bede kombinowal z tym wiec jak cos wymysle to dam znac.

pozdro

chce wiekszy skret
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 24, 2005, 21:59:09 pm »

ajk#1212

  • Gość
jak przezrzuce zwrotnice miejscami to nie wyjd? mi przypadkiem w?sy zwrotnic z przodu? jeżeli tak to co potem z układem kierowniczym? poprawcie jezeli sie myle!

chce wiekszy skret
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 25, 2005, 09:22:47 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytuj (zaznaczone)
jak przezrzuce zwrotnice miejscami to nie wyjd? mi przypadkiem w?sy zwrotnic z przodu?


Cytuj (zaznaczone)
wykrecic cale zwrotnice, odkrecic te drazki od zwrotnic, zwrotnice zamienic stronami w aucie i skrecic wszystko do kupy


Cytuj (zaznaczone)
poprawcie jezeli sie myle!

Proszę bardzo ;).
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

chce wiekszy skret
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 25, 2005, 21:58:34 pm »

thomas#1840

  • Gość
kto? chyba dawno albo wcale nie wymieniał sworzni i nie rozbierał tego ustrojstwa  :lol:

chce wiekszy skret
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpień 25, 2005, 22:57:11 pm »

kiko

  • Gość
i niestety nic nie wykombinowalem.

co trzeba w koncu zrobic ????

chce wiekszy skret
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpień 26, 2005, 07:49:11 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
W ostateczno?ci kupić całe zwrotnice z szerokiego Caro ze starymi hamplami. W sumie to można cał? zawiechę tylko górne mocowania wachaczy trza by przerabiać. A skoro już cał? szerok? zawiechę to może odrazu i LUCASA to i przy okazji hample się poprawi?. No ale wtedy dalko będzie mu do seryjnego PickUp-a.

Tylko poco skoro da się przerobić te co s?.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.