Autor Wątek: panewki.... zas kilka pytan (opis wymiany przez miske)  (Przeczytany 3540 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

panewki.... zas kilka pytan (opis wymiany przez miske)
« dnia: Listopad 04, 2005, 23:50:41 pm »

Bronx_1.5GLE

  • Gość
Witam
przede wszystkim nie wiem co jest grane....a wlasciewie stukane:/
wiec tak cisnienie oleju mam non stop lekko ponad 0,4 :)
po drugie od 2500-3000 rpm zaczyna mi strasznie stukac, kurcze nie wiem co ale od tych obrotow robi sie coraz głosniej w aucie , takze 4 osoby i 80-90km.h i wiecej to juz rozmawiac trzeba kzyczac....i zastanawiam sie czy to panewki juz odmowily posluszesnstwa....oleju nic nie bierze (100ml/1000km) ew co to za walenie , stukanie moze byc ?(zawory regulopwane 0,2kazdy)
stuka tak obojetnie czy pojade chwile po odpaleniu(zimny) czy po 2godzinnej jazdy...

jeszcze jedna prosba mogłby ktos opisac jak sie zmienia panewki bez wyciagania silnika tylko przy zdjetej mice olejowej.
thx

panewki.... zas kilka pytan (opis wymiany przez miske)
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 04, 2005, 23:57:38 pm »

goœć wawa

  • Gość
z tego co wiem to się nieda wyj?ć miski bez podniesienia silnika lub zdjęcia zawieszenia
bo przeszkadza smok ale nie jestem pewien na 100%
ja dolałem doktora i jest lepiej

panewki.... zas kilka pytan (opis wymiany przez miske)
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 05, 2005, 00:19:07 am »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
Cytuj (zaznaczone)
z tego co wiem to się nieda wyj?ć miski bez podniesienia silnika lub zdjęcia zawieszenia
bo przeszkadza smok ale nie jestem pewien na 100%
tez słyszałem ze nie da sie tego pokonac na aucie...
Cytuj (zaznaczone)
ja dolałem doktora i jest lepiej
na 2 tygodnie :roll:
  • Jef
  • Czaku

panewki.... zas kilka pytan (opis wymiany przez miske)
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 05, 2005, 09:57:12 am »

goœć wawa

  • Gość
dłużej niż 2 tyg  :smile:  ale musiałem przyśpieszyć zapłon bo coraz chłodniej
i znowu je delikatnie słychac :(

panewki.... zas kilka pytan (opis wymiany przez miske)
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 05, 2005, 11:00:00 am »

Woj-o#772

  • Gość
da się zdjać miskę (ale jest bardzo cięzko) na aucie - trzeba podnie?ć silnik prawie na pewno stabilizator będzie  przeszkadzać ale jest to do zrobienia

panewki.... zas kilka pytan (opis wymiany przez miske)
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 05, 2005, 11:18:53 am »

tomallus1

  • Gość
ja niedawno z ojcem robiłem panewki w ohavałce, silnik że?my wyjęli i spokojnie na zewn?trz wszysko rozebrali?my, wał do szlifu, silnik miał około 80kkm- troche to go?cia wykosztowało ok 500zł ( u znajomego po 50kkm szlag trafił panewki). No bez wyci?gania silnika to bida z t? misk?, ale przedmówcy twierdz?, że da się widocznie zrobić. Tylko jak to wszystko potem poskładać pod autem?

panewki.... zas kilka pytan (opis wymiany przez miske)
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 05, 2005, 14:02:42 pm »

SerU#408

  • Gość
Da się ale jest z tym dużo gimnastyki. W DOHC-u dużo łatwiej taki manewr wykonać (pod warunkiem, że się nie ma płaskiej miski bo wtedy to cholera człowieka bierze jak ma j? przykręcić w okolicach płetw  :twisted: ) Robiłem to ze 3 razy więc wiem  :twisted:

Co do ohv-ki. Silnik z poduszek, na maxa do góry lewarkiem podłożonym pod skrzynię biegów (otwórz maskę :D), odkręcić w komorze silnika wlot powietrza do nagrzewnicy, pod spodem stabilizator, podporę skrzyni biegów od podłużnic, osłonę miski, miskę i kombinować  :mrgreen:

panewki.... zas kilka pytan (opis wymiany przez miske)
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 05, 2005, 23:48:14 pm »

Bronx_1.5GLE

  • Gość
hmm a moze ktos okreslic jaki to odglos tych panewek??
qurna sam juz nie wiem co to... cisnienie jest non stop 0.4 , do 2000rpm wszystko cicho dziala....
HELP...

panewki.... zas kilka pytan (opis wymiany przez miske)
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 06, 2005, 10:12:40 am »

Offline OZi1845

  • MG
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1171
  • Płeć: Mężczyzna
    • Volvo S80 2.4 20V :P
Chcesz wkrecic silnik na wyzsze obroty niż 2,3tys a silnik tak rzezi specyficznie (chr, chr), i masz wrazenie jakbys jechał jakim? starym łupem. [przynajmniej u mnie to tak wyglada]
Był: Polonez Caro Plus 1.4GTi [109KM]
Było: BMW 318TDS Touring
Jest: Volvo i DL650

panewki.... zas kilka pytan (opis wymiany przez miske)
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 06, 2005, 10:48:29 am »

Kołcz_1906

  • Gość
mastah22, Zgadzam się z tob? doktora stosuję się tylko je?li masz zamiar sprzdać auto bez remontu, a pó?niej niech się ludziska martwi?.

Słyszałem że to strasznie niszczy silnik

panewki.... zas kilka pytan (opis wymiany przez miske)
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 12, 2005, 13:02:50 pm »

Bronx_1.5GLE

  • Gość
hmm juz sam nie wiem...
mierzylem cisnienie jest 0.4 , i tak sobie jezdze i jezdze i szukam dziury w calym
i teraz tak dochodze do wniosku ze to moze byc wal dlacego ...??
jade 100 noga z gazu i cisza w autki :mrgreen: